بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۶۴)؛

از دانلود برنامه ویرایشگر تصاویر تا بروزرسانی مرورگرها

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۴) دانلود کنید.

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود رادار هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.30.0

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، MyRadar Weather Radar یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچگونه ابهام اشاره کرد.

دانلود MyRadar Weather Radar Pro

دانلود رادار هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro


دانلود برنامه استودیو عکس PicsArt 19.5.1

برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به‌ راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. 

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این برنامه فوق‌العاده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم بگذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

دانلود PicsArt

دانلود برنامه استودیو عکس PicsArt


دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview 100.0.1185.29

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.

کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌ مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
 
برنامه Microsoft Edge

دانلود مرورگر اج Microsoft Edge Preview


دانلود مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ Brave Browser 1.37.109

برنامه Brave Browser: Fast AdBlocker یک مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ است که در مارکت بزرگ گوگل پلی هم منتشر شده است. بدون نیاز به هیچ پلاگین و یا افزونه‌ خاصی با سرعت بالا سایت‌های مختلف را مشاهده کرده و تبلیغات مزاحم را برای همیشه حذف کنید.

سیستم امنیتی به کار رفته در این برنامه علاوه بر محافظت از شما در برابر هرگونه تهدید، از تمامی اطلاعاتتان نیز به صورت خاصی محافظت کرده و حریم خصوصی‌ تان را حفظ می‌کند. نکته قابل توجه این مرورگر مصرف بسیار کم باتری است، تنها کافیست به صورت خیلی ساده آن را با دیگر مرورگر‌های موجود در سطح اینترنت مقایسه کنید تا شاهد سرعت بالا، حجم بسیار کم و در عین حال مصرف پایین باتری شوید.

تصویر برنامه

دانلود مرورگر Brave Browser


دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher 6.220304.0.1041711

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌ عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌ افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher


دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook 4.2211.1

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کرده، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

دانلود Microsoft Outlook

دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت


دانلود ویکی پدیا آنلاین Wikipedia 2.7.50398

برنامه Wikipedia از قدرتمندترین و بهترین برنامه‌های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه در پلی استور معرفی شده و تمامی مقاله‌های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

برنامه ویکی پدیا کاربر را قادر می‌سازد که با زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشد و از ویژگی‌های دیگر آن استفاده کند.

تصویر ویکی پدیا

دانلود ویکی پدیا آنلاین


دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا Chrome Beta 101.0.4951.15

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 3.1.0

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش تصاویر PhotoRoom


دانلود برنامه مترجم گوگل ترنسلیت Google Translate 6.33.0.437138465.3

گوگل ترنسلیت خدمتی از شرکت گوگل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند متون یا سایت‌های مختلف را به زبان دلخواه خود ترجمه کنند. محیط کاربری ساده و حرفه‌ای این سیستم باعث شده تا به عنوان یک مترجم قوی در بین کاربران شناخته شود و چون شرکت سازنده آن گوگل است، اعتبار بالایی دارد. شما می‌توانید متن‌های موردنظر خود را کپی کرده یا بنویسید و به ۱۰۰ زبان زنده‌ دنیا آن را مشاهده کنید.

از قابلیت‌های سرویس این است که می‌تواند به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص دهد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا متن ترجمه‌ خود را به صورت صوتی گوش کنند. حالا گوگل اپلیکیشن رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ارائه کرده است تا کاربران به راحتی از امکانات این برنامه در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

مترجم گوگل

دانلود برنامه مترجم گوگل ترنسلیت


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.