امکان ثبت نام امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی فراهم شد

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی زنجان گفت: ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی از ۲۰ فروردین امسال آغاز می‌شود.

رسولی گفت:  در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت‌های اصل ۱۴۷ قانون اساسی و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده در جهت نیل به اهداف سازمان‌ها و ادارات تابعه، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق کمتر توسعه یافته، انتقال تجربیات  نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آتی، جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده جهت افزایش ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه استانی جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط لازم انجام می‌گیرد.

او می گوید: با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان براساس اولویت‌ها و امتیازات ذکر شده و بعد از طی فرآیندی انجام می‌پذیرد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی زنجان گفت: متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط،۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه‌های زوج به مدت ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی (www.mrud.ir) مراجعه و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

گفتنی است ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نبوده و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت وزارت متبوع (www.mrud.ir) اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.