جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای پل ورودی روستای حیدرآباد

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبه مردمی روستای حیدرآباد بخش ناغان مبنی بر عرض کم بلوار پل ورودی این روستا جوابیه ارسال کرد.

اهالی روستای حیدرآباد بخش ناغان استان چهارمحال و بختیاری با ارسال فیلمی از عرض کم بلوار پل ورودی این روستا گلایه داشتند و مدعی بودند که مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورده است.

این مطالبه مردمی برای بررسی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری منتقل شد که جوابیه آن به شرح زیر است:


بیشتر بخوانید


«در پاسخ به مطلب درج شده در سایت باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ با تیتر «عرض کم پل ورودی برای رانندگان روستای حیدرآباد دردسرساز شد» به اطلاع مردم بخش ناغان می‌رساند:

پل مورد اشاره به طول ۳۰ متر و عرض ۳ متر می‌باشد که با توجه به تعداد تردد روزانه مشخصات پل از نظر کارشناسان فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مناسب است.

قابل ذکر است اعتبارات ملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محدود بوده و ناچارا با اولویت محور‌های اصلی و شریانی هزینه می‌گردد.

در صورت تمایل مسئولین استان جهت تعریض پل مذکور می‌بایست از اعتبارات استانی برای این موضوع هزینه شود تا این اداره کل پس از برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار اقدام به تعریض پل کند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار