اقامت ۸ هزار نفری مسافران نوروزی در لامرد

فرماندار شهرستان لامرد گفت: بیش از ۸ هزار نفر طی ایام نوروز در این شهرستان اقامت کردند.

اسماعیل رستگار گفت: خوشبختانه در ایام نوروز ۱۴۰۱ شاهد حضور مسافران زیادی در شهرستان بودیم و در ایام تعطیلات سال نو، خدمات رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی انجام شد.

او گفت: شهرستان لامرد به دلیل همجواری با استان هرمزگان، و استفاده مسافران نوروزی از سواحل بکر و زیبای خلیج فارس و مسیر ترانزیت و عبور مسافران به بنادر تفریحی، گردشگری کیش، قشم و… تاثیر زیادی را در جذب مسافران نوروزی به این شهرستان داشت.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان لامرد گفت: استفاده از ظرفیت منطقه تجاری دهشیخ و مراکز خرید این منطقه نیز یکی از دلایل جذب مسافران نوروزی در این شهرستان بوده است.

فرماندار لامرد گفت: قریب به ۸ هزار نفر به ستاد اسکان مراجعه کرده اند و از تسهیلات نوروزی در شهرستان استفاده کردند که ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از بخش مرکزی و مابقی نیز در بخش‌های دیگر شهرستان اسکان داشتند.

او گفت: پس از بخش مرکزی، شهر اشکنان بیشترین اسکان ورود مسافر نوروزی را داشته است که شهر اهل، علامرودشت، چاهورز و خیرگو نیز به ترتیب در جایگاه بعدی قرار دارد.

فرماندار شهرستان لامرد گفت: آمار مسافران ورودی و کسانی که از محور‌های این شهرستان عبور کرده اند حدوداً جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی بوده است.

او گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده بسیاری از مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در شهرستان راضی بوده و این شهرستان را برای سفر‌های بعدی خود انتخاب می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار