آغاز پویش ضیافت مهربانی در کردستان

پویش ضیافت مهربانی همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی، در استان کردستان آغاز شد.

سرپرست بهزیستی کردستان گفت: پویش ضیافت همدلی از جمله کار‌های خیرخواهانه است که در قالب آن، نذورات، صدقات، زکات و کمک‌های خیرین جمع آوری و در بین مددجویان، ایتام، معلولان و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش توزیع می‌شود.

حسین رسولی گفت: برای اجرای این پویش ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، ۵۳ مرکز مثبت زندگی، ۹۰ موسسه خیریه تحت نظارت، ۵۰ مرکز شبانه روزی شامل مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مراکز شبانه روزی معلولان، بیماران روانی، سالمندان و کمپ‌های ترک اعتیاد بصورت شبانه روزی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

او می گوید: شیوه جمع آوری کمک‌ها به ۲ صورت حضوری و غیرحضوری است،  و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا بصورت غیرحضوری و با ارسال کد دستوری *۶۶۵۵*۲۲۲۸۸* کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند تا در بین نیازمندان توزیع شود.

سرپرست بهزیستی کردستان گفت: سال گذشته در قالب این پویش و همچنین زکات فطریه در مجموع ۱۳۶ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد و پیش بینی می‌شود امسال این کمک‌ها نسبت به سال گذشته با ۵۰ درصد افزایش روبرو شود.

رسولی می گوید: ارزش بسته‌های توزیع شده در بین خانواده ها، پنج میلیون ریال شامل ۱۰ بسته ۵۰۰ هزار ریالی است و افراد خیر و نیکوکار می‌توانند به هر میزان که توانایی دارند کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.