ادعای تراکتوری‌ها با میلیارد ها تومان تناقض

مدیر باشگاه تراکتور رقم دقیق بدهی های تبریزی ها را اعلام کرده بود اما مالک این باشگاه مدعی شد بدهی های تراکتور صفر است.

محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور گفت: قصد داشتیم از ۲ سال پیش تراکتور را وارد بورس کنیم، اما آن زمان کسی همکاری نمی‌کرد. اکنون شرایط فرق کرده و سوگلی‌ها وارد بورس شدند و مجبورند تراکتور را هم به بورس ببرند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور چند روز پیش اعلام کرد که با توجه به ناراحتی هواداران قصد واگذاری مالکیت  این باشگاه را ندارد و سهام باشگاه با حمایت استاندار در بورس، به هواداران عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


زنوزی گفت: شرایط تراکتور در بازار بورس از تیم‌های سرخابی بهتر است؛ چرا که ما بدهی خارجی، داخلی و مالیاتی نداریم. همچنین می‌خواهیم بخشی از سهام شرکت‌های اقتصادی خودمان را که درآمد سالانه بیشتری نسبت به هزینه‌های تراکتور دارند به تراکتور واگذار کنیم تا علاوه بر درآمد‌های ورزشی، تراکتور از محل این شرکت‌ها هم درآمد داشته باشد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز خرداد ۹۷ با قیمت ۲۵۰ میلیارد تومان توسط زنوزی خریداری شد. بدهی های داخلی این باشگاه با توجه به شکایات خارجی‌های این تیم به نقل از صداقت مدیر تیم فوتبال تراکتور حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. همچنین طبق اعلام  هاشمی طبا قیمت پیشنهادی وزیر صمت به زنوزی برای خرید تیم فوتبال تراکتورسازی ۵۰۰ میلیارد تومان بوده  اما در ادامه زنوزی از فروش این بادشگاه منصرف شد و باید دید در زمان واگذاری این باشگاه به عموم مردم و ورودش به فرابورس زنونی بدهی ها را تسویه خواهد کرد یا مانند گذشته مدعی می شود این باشگاه بدهی ندارد.

این در حالی است که روال ورود به بور س تراز مالی مثبت یا حداقل زیان ده نبودن شرکت است و باید این موضوع توسط کارشناسان بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
این بیشرف دزد فقط چشم دیدن پرسپولیس رو نداره، کور شود هر آنکه نتوان دید
آخرین اخبار