افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذابین مددجویان در مسجد امام حسین(ع) زنجان به صورت نمادین افتتاح شد.

صالحی در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی با تبریک حلول ماه رمضان، ماه رحمت وضیافت الهی، گفت: در دومین روز از ماه رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان در محل مسجد امام حسین (ع) زنجان افتتاح شد.

او می‌گوید: همزمان با این مراسم ۴۵ آشپزخانه نیز در استان زنجان  فعالیت خود را برای اطعام نیازمندان آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال برنامه ریزی شده که از طریق ۴۵ آشپزخانه فعال در استان غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع شود، گفت: در تمامی مراحل طبخ و توزیع غذای گرم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت مورد توجه قرار گرفته و فعالیت این مراکز با مجوز و نظارت مراکز بهداشت انجام می‌گیرد.

او می‌گوید: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه رمضان، تمامی خانواده‌های تحت حمایت از بسته‌های غذایی ومعیشتی بهره‌مند خواهند شد.

صالحی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است، گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده  از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.