اولتیماتوم سرمربی هال سیتی به بازیکن سابق استقلال

سرمربی تیم فوتبال هال سیتی به اللهیار صیادمنش اولتیماتوم داد.

به نقل از نشریه «hulldailymail» انگلیس سرمربی هال سیتی از وضعیت اللهیارصیادمنش ستاره سابق استقلل در این تیم خبر داد. 

بازیکن ۲۰ ساله ایرانی جمعه شب گذشته مقابل هادرزفیلد یک فرصت برای گلزنی به دست آورد اما ضربه سر او با فاصله به بیرون دروازه حریف رفت. 

 

 


بیشتر بخوانید 


صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی از غول ترکیه ای یعنی باشگاه فنرباغچه به جمع هال سیتی پیوسته است و این تیم می تواند با مبلغی حدود ۲ میلیون پوند، انتقال او را دائمی کنند. 

 آرولادزه درباره این اتفاق به بی بی سی هامبرساید گفت: او نیمی از سراسر جهان را از آسیا به اروپا و سپس به بریتانیا سفر کرد. او شانس خود را به دست آورد اما نتوانست از ان استفاده کند.

اللهیار یکی از بازیکنانی است که با نزدیک شدن به تابستان با آینده ای نامشخصی در باشگاه مواجه است، اما آرولادزه می‌گوید مهم است که ستاره ایرانی در زمین بازی داشته باشد تا نشان دهد چه کاری می‌تواند انجام دهد.

اولتیماتوم آرولادزه به صیادمنش 

او توضیح داد:  من نمی‌خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم، شش بازی باقی مانده است. دو بخش در آن وجود دارد، مسائل مالی (و عملکرد). او به ما احساس خوبی می‌دهد، او همیشه می‌تواند کار‌های بیشتری انجام دهد، اما آمدن به اینجا، مصدومیت، ۱۰ دقیقه بازی و سپس دوباره بیرون آمدن، ۱۰ دقیقه بازی، سفر به وظایف بین المللی و سپس بازگشت دوباره آسان نیست. می‌خواستم به او فرصت بدهم، زیرا او فقط ۴۵ دقیقه برای (ایران) بازی کرد در حالی که مارکوس ۸۸ (برای فنلاند) بازی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نام ؛محمد
۱۰:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
لطفا کلمه "استقلال "درست بنویس.
آخرین اخبار