استفاده از تمام ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی کامل تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان خوابگاهی خبر داد.

محمدرضا صابری گفت: پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری تمامی کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای آماده‌سازی کامل ۷ خوابگاه دختران و پسران این دانشگاه آغاز شد.

او گفت: هم‌اکنون این خوابگاه‌ها با تمامی ظرفیت آماده پذیرش دانشجویان خوابگاهی هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در کنار ضدعفونی مستمر خوابگاه‌ها و کنترل تهویه فضا‌های باز و بسته متناسب با دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی، حضور روانشناسان و روانپزشکان را هم در این مکان‌ها داریم تا در مواردی که احساس نیاز شد مشاوره لازم را به دانشجویان داشته باشند.

به گفته صابری همزمان با بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی فعالیت سلف سرویس این دانشگاه هم آغاز شده است و این سلف در ماه مبارک رمضان آماده پذیرایی از دانشجویان روزه‌دار در وعده‌های سحر و افطار است.

او گفت: در ماه مبارک رمضان غذای وعده سحر به‌صورت بسته‌بندی بوده، اما در غذای وعده افطار به‌جز توزیع بسته‌بندی، پذیرایی در محل سلف را هم داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار