نظارت هوشمند بر توزیع و پخت آرد و نان در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: بر توزیع و پخت آرد و نان در استان به روش هوشمند نظارت خواهد شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: شکل نظارت سنتی به دلیل محدودیت امکانات و نبود نظارت مجدد، دیگر پاسخگوی نیاز بازار نیست.

مقوله نان در استان و شهر قزوین یکی از معضلات آزاردهنده است که با بی نظمی، نبود نظارت کافی و بی برنامگی در طول سالیان متعدد همراه بوده و از مسیری که باید در مسیر خدمت گذاری باشد فاصله گرفته است.

او با بیان اینکه برای کنترل این مهم دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت در نظر گرفته شده است، گفت: در میان مدت نظارت هوشمند مبتنی بر امکاناتی که در اختیار است صورت خواهد گرفت و بر این اساس نظام توزیع و پخت آرد و نان نظارت می‌شود، روشی که می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح کشور مطرح شود.

یکی از مقوله‌های اشتباه در روند مدیریت نان در استان صدور مجوز‌های غیر واقعی است که در این زمینه از این به بعد اقدام قانونی صورت خواهد گرفت تا مجوز فروشی فرآیند بسیار پرریسکی باشد.

از این پس آرد و نان وارد دستورالعمل اجرایی ستاد قاچاق کالا و ارز خواهد شد تا به شکل جدی تری این موضوع دنبال شود.

شکل نظارت سنتی به دلیل محدودیت امکانات و نبود نظارت مجدد، دیگر پاسخگوی نیاز بازار نیست و باید به سمت نظارت هوشمند برویم و اطلاع رسانی مناسب به مردم انجام شود.

یکی از روش‌هایی که در کالا‌های حمایتی بسیار مطلوب است استفاده از فروشگاه الکترونیکی می‌باشد که از مردم تقاضا می‌کنیم این موضوع را جدی بگیرند و با سهولت هر چه بیشتر کالای مورد نیاز خود را تهیه و تأمین کنند که تأثیر بسزایی در روند توزیع کالا خواهد داشت.

تنظیم بازار یکی از اصلی‌ترین مقولات استان است و رهاورد‌های متعددی را داشته است که امیدواریم با رضایت مردم هم همراه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار