جزای میلیاردی برای متخلفان در طرح تسهیل کسب و کار نوروز استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین جریمه ۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریالی متخلفان در طرح نوروزی خبر داد .

هوشنگ محمدی گفت: طرح تسهیل کسب و کار نوروز که از ۱۴ اسفندماه سال گذشته با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های ذی ربط آغاز شده بود در روز یکشنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری پایان یافت.

 در این طرح بیش از ۱۱۰ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۴۵۸ پرونده در خصوص کالاو خدمات ۳ پرونده در حوزه قاچاق کالا وارز و ۱۲ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شد.

 طرح ماه مبارک رمضان در ادامه طرح نوروزی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشوربرگزار می‌شود.

 در طرح سراسری ضیافت، این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی ذی ربط به بازار‌های اصلی عرضه کننده کالا‌ها و خدمات اساسی این ماه از جمله مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر وبخصوص شیرینی فروشی‌ها گشت‌های مشترک و بطور مستمر اعزام خواهند شد.

 دراین طرح کلیه عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته اند وبه پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان بیش از پیش توجه ویژه‌ای شده است.

 شعب ویژه‌ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده‌هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می‌گردند خارج از نوبت در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد.

 تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌ها مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.