۵ هزار نهال مثمر به نیازمندان اندیمشکی که توان خرید ندارند اهدا شد

مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک گفت: ۵ هزار نهال رایگان در جهت کاشت برای خانواده‌های که توان خرید ندارند توزیع شد.

ابراهیم حاجیوند شصتی می‌گوید: ۲ سال است که پویش درخت یاری در اندیمشک از طرف گروه جهادی و قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی و همکاری تعدادی از گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

او گفت: امسال نیز با شروع طرح پویش درخت یاری بنیاد علوی، ۵ هزار درخت مثمر برای شهرستان اندیمشک تهیه کردیم.

حاجیوند شصتی گفت: از این تعداد درخت ثمر دار، ۴ هزار درخت میان خانواده‌های کم برخوردار دارای زمین توزیع می‌شود و یک هزار باقیمانده نیز به سایر خانواده‌های کم برخوردار که خانه‌هایی با حیاط‌های کوچک و بزرگ دارند، اهدا می‌شود.

پویش درخت یاری از پارسال با هدف توانمند سازی خانواده‌های کم برخوردار با توزیع یک هزار نهال مثمر در اندیمشک آغاز شد و همچنین مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی تا رسیدن این درختان به میوه دهی در نحوه نگهداری به خانواده‌ها نیز مشاوره می‌دهد.

با همکاری گروه‌های جهادی و شناسایی خانواده‌های نیازمند تاکنون ۲ هزار درخت توزیع و ۳ هزار دیگر نیز در حال توزیع است، این درختان میوه شامل درخت‌های انگور، توت، انجیر، انار و نارنج است که در کمترین زمان به ثمر خواهند رسید.

مسئول قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در پایان یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی، مبالغ ماهیانه جهت کمک به خانواده ها، کمک هزینه درمان و ... خانواده‌های نیازمند را بی نیاز نمی‌کند بلکه فقط مشکل موقتی آن‌ها را برطرف می‌کند، ما هنوز تا رسیدن به هدف اصلی که توانمند سازی محرومان و نیازمندان اصلی جامعه است فاصله زیادی داریم، پویش درخت یاری یکی از بهترین طرح‌هایی است که می‌توانیم با این طرح به توانمند سازی خانواده‌های کم برخوردار کمک کنیم.

برچسب ها: اندیمشک ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.