استاندار بوشهر

۱۲ فروردین یادآور رفراندوم ملت ایران برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی است

استاندار بوشهر گفت: ۱۲ فروردین یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی است.

 احمد محمدی زاده روز جمعه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی  اعلام کرد: رای ۹۸/۲درصدی مردم انقلابی ایران به شکل گیری جمهوری اسلامی از ویژگی های برجسته ۱۲ فروردین است این مناسبت ماندگار روز به بار نشستن آرمان های یک ملت و ثمره خون های پاک شهیدان است.

او در این پیام می‌گوید: ۱۲ فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی با رای حداکثری مردم یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی است که به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته باشد. 

محمدی زاده گفت: در سال جدید این روز بزرگ را ارج می نهیم و با تمام توان در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید ،مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادی خواهان ملت شریف در سایه رهبری آن پیر فرزانه امام راحل (ره )و تدابیر رهبر معظم انقلاب است دفاع خواهیم کرد.

استاندار بوشهر در پایان این پیام ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی به تمام مردم ایران علی الخصوص مردم بزرگوار استان بوشهر توفیق  همگان را از درگاه ایزد منان خواستار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.