نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رفع مشکلات زمان می خواهد

آیت الله عبادی گفت: رفع مشکلات دولت به دلیل تعدد آن‌ها زمان بر است و باید صبر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات زمان می‌خواهد، چون مشکلاتی که این دولت به ارث برده کم نیست ولی مشاهده می‌کنید خداوند متعال شرایطی را فراهم می‌آورد که مشکلات برداشته شود.

او به فرارسیدن سالروز همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم با رأی بیش از ۹۸ درصدی، به یک نظام مردمی و مردم‌سالار آری گفتند و دنیای کفر و شرک را غافلگیر کردند.

آیت الله عبادی گفت: دشمنان تصریح‌ کنند که ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن تکرار نخواهد شد، اما عکس آن اتفاق افتاد و طرح‌های دشمن شکست خورد و رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمنان در ۴۳ سال انقلاب اسلامی موانعی را ایجاد کردند و مردم ما نیز با هوشیاری می‌دانند آرمان‌ها پابرجاست و ما باید موانع را برداریم.

او گفت: امروز شاهدیم که موانع به حداقل رسیده و بقیه نیز رفع خواهد شد؛ لذا برای دولت مردمی و ایمانی، آینده شایسته و خوب می‌بینیم و بیشتر از همه توجه این دولت به مردمی است که مقاومت کردند و بی‌حوصله نشدند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار از اتصال خط انتقال گاز سیستان و بلوچستان به استان تا زمستان ۱۴۰۲ خبر داد.

او گفت: با دستور ویژه وزیر نفت، اجرای این خط انتقال در برنامه‌های شرکت گاز قرار گرفت و تا زمستان ۱۴۰۲ خط انتقال زابل به نهبندان وصل می‌شود.

قناعت گفت: از دیگر پیگیری‌های صورت گرفته، مسائل و مشکلات حوزه راه‌های استان در وزارت راه و شهرسازی بود که در زمینه روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز نتایج خوبی به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس آمار‌های سامانه‌های ملی، خراسان جنوبی تا پایان ۷ فروردین، به لحاظ حجم تردد رتبه پنجم کشور را از آن خود کرده است.

او گفت: به گواه آمار ۷۰ درصد مسافران حداقل یک روز، ۲۲ درصد دو تا سه روز و ۸ درصد بیشتر از ۴ روز در استان اقامت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.