اعتبار ۴ میلیاردی برای پارک‌های علم و فناوری زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، گفت: این اعتبار به شرط تحقق اهداف قابلیت افزایش دارد.

سرائی با بیان اینکه لازمه رونق اقتصاد دیجیتال توسعه زیرساخت‌های کسب و کار‌های این حوزه است، گفت: این مهم نیازمند تقویت و توسعه کسب و کار‌های حوزه ICT   با محوریت بخش خصوصی است.

به گفته‌ی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تحقق اهداف مورد نظر در توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت از فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تشکل صنفی و قانونی است.

او ایجاد زیست بوم مربوط به توسعه کسب و کار‌های دیجیتالی مربوطه را از دیگر اقدامات لازم تحقق اهداف دانست و گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر انجام شده که دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده‌اند.

سرائی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک فناوری و اطلاعات با استانداری برای راهبری موضوع در سطح استان، گفت: تفاهم‌نامه بعدی بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری استان منعقد شده که برای اجرا و پیشبرد اهداف است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با ابراز امیدواری نسبت به توسعه فعالیت‌های اقتصاد دیجیتال و حضور فعالانه بخش خصوصی این حوزه در اقتصاد استان، گفت: برداشته شدن گام‌های بعدی نیازمند مشارکت همراهی کسب و کار‌های حوزه ICT است.

برچسب ها: ict ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.