اسکوچیچ: خیلی‌ها منتظر شکست تیم ملی بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که در این دو سال خیلی از افراد منتظر شکست تیم ملی بودند تا بتوانند انتقاد کنند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شایعات برکناری خود گفت: در این دو سال که نباخته بودیم خیلی ها منتظر بودند به چنین روزی برسیم تا بتوانند انتقادات خود را از تیم ملی ابراز کنند، اما من با آرامش رفتار می کنم. فدراسیون در این زمینه موضع رسمی خود را اعلام کرد و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی خبرهایی مبنی بر اخراج احتمالی اسکوچیچ قبل از جام جهانی شنیده شد که سخنگوی فدراسیون فوتبال این موارد را تکذیب کرد.


بیشتر بخوانید


برای جبران شکست مقابل کره به مصاف لبنان می‌رویم

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: مقابل کره ۷ بازیکن ثابت تیم را در اختیار نداشتیم. بازی قبلی را با نتیجه خوبی به اتمام نرساندیم و فردا برای جبران شکست مقابل کره جنوبی وارد زمین می‌شویم.

ایران در بازی قبل خود با حساب ۲ بر صفر نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد تا صدر جدول گروه A را از دست بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۷:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
خداوکیلی تو خواب میدیدی ازخونه ب خونه بری تیم ملی افغانستان؟؟چ برسه با دستور سلطانی فر و عزیزی خادم براخدمت ب پیروزی و دعوت ازبازیکنای بنجول وپوشالی وکادرفنی کاملارنگی یهوووویی بشی سرمربی تیم ملی ایران؟!!جناب اسکوچیچ بردن کامبوج کیمبیج کومبوج،،با اینهمه لژیونر هنر نمیخواست،هنر ب این میگفتن ک جلو کره توتهران بردبیاری،ن ک از2بازی بیاخت و یمساوی بیاری،،شماجسارتاناخن کوچیکه کی روش مجیدی نکونام والبته گل محمدی هوچیگر نمیشی
آخرین اخبار