ممنوعیت خروج آرد از ابهر

سرپرست فرمانداری ابهر، از ممنوعیت خروج آرد از این شهرستان خبر داد.

ذوالقدر با اشاره به اهمیت موضوع نان در سلامت مردم، بر ارتقای کیفی سلامت نان و تعامل و اهتمام جدی بر نظارت کامل امور آرد و نان و نیز رفع مشکلات و بازدید و نظارت تیم‌های بازرسی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌هایی چون صمت،  بهداشت، اتحادیه نانوایان شهرستان و جهاد کشاورزی باید با نظارت دقیق و مستمر بر توزیع آرد در تامین نان با کیفیت، در راستای جلب رضایت آحاد مردم تلاش کنند.

او با بیان اینکه خروج آرد و نان از این شهرستان ممنوع است، گفت: آرد جزو محصولات استراتژیک بوده و اگر افرادی بخواهند با خروج این محصول از چرخه مصرف و نانوایی‌ها، در روند توزیع آن مشکل به وجود بیاورند، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

سرپرست فرمانداری ابهر از کشف ۳۰ کیسه آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: سازمان غله باید شرکت توزیع‌کننده آردی را که از کرج در ابهر فعالیت می‌کند، باطل کرده و توزیع‌کننده متخلف نیز حق ندارد در ابهر فعالیتی در این خصوص داشته باشد.

ذوالقدر با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیاز‌های اساسی مردم، گفت:  تامین بموقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و نظارت و بازرسی مستمر بر واحد‌های صنفی، از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که باید در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز کسب رضایت آنان در این حوزه اهتمام جدی وجود داشته باشد که در این خصوص دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند.

او با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و شهروندان، بیان کرد: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها باید کنترل و نظارت بر قیمت‌ها تشدید شده و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود که در این راستا فرمانداری نیز پای کار خواهد بود.

به گفته‌ی ذوالقدر مدیران مرتبط باید با هماهنگی در امر توزیع مایحتاج ضروری مردم به صورت تنظیم بازار توجه داشته باشند که مردم در ماه مبارک رمضان از نظر تهیه مرغ، برنج، روغن، نان و سایر اقلام دچار زحمت نشوند که در این راستا همه اقدامات آن‌ها رصد خواهد شد.

برچسب ها: آرد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.