آماده‌باش نظامیان رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست با سران کشور‌های خائن به فلسطین

رسانه‌های عبری اعلام کردند رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش نظامی در واکنش به حملات هوایی احتمالی به سرزمین‌های اشغالی در آستانه نشست «نقب» است.

خبرگزاری راشا تودی به نقل از کانال تلویزیونی کان کرده کرد نگرانی رژیم صهیونیستی از تهدیدات هوایی احتمالی در طول نشست «نقب» نظامیان آن را بر این داشته تا سطح آمادگی خود را افزایش دهند. از جمله اقدامات پیشگیرانه رژیم صهیونیستی می‌توان به برخاستن تعدادی از هواپیما‌های جنگی اشاره کرد.

گفتنی است چندی پیش، پهپاد «حسان» متعلق به حزب‌الله لبنان توانست بدون رهگیری در عمق ۷۰ کیلومتری حریم هوایی اراضی اشغالی و به مدت ۴۰ دقیقه پرواز کرده و با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی سالم به پایگاه خود بازگردد.

خبرگزاری المیادین در این خصوص نوشت اعلام نفوذ یک پهپاد از لبنان به آسمان فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی را در شرایط سردرگمی و دستپاچگی قرار داد. سردبیر روزنامه رأی الیوم نیز نفوذ پهپاد حزب الله به آسمان فلسطین اشغالی را نشانه شکست گنبد آهنین دانست.

شایان ذکر است وزرای امورخارجه کشور‌هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند د در نشستی موسوم به «نقب» قرار است با وزیرخارجه این رژیم دیدار کنند. سامح شکری، وزیر خارجه مصر، عبدالله بن زاید، وزیرخارجه امارات، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین و ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در این نشست شرکت خواهند کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله حماس این نشست را محکوم کرده و آن را خدمتی به اشغالگران دانسته اند. گروه جهاد اسلامی نیز برگزاری این نشست با سران کشور‌های عربی را «از دست دادن هویت عربی» دانسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
این خائینین باید اعدام شوند
آخرین اخبار