ساندی اکسپرس :

۶۷ درصد از مردم انگلیس با معضل هزینه‌های بالای پرداخت قبوض روبرو هستند

نظرسنجی ساندی اکسپرس نشان داد که ۶۷ درصد از انگلیسی‌ها با مشکل پرداخت قبوض سیستم‌های گرمایشی و انرژی روبرو هستند.

 براساس این نظرسنجی، از هر ده نفر، شش نفر معتقدند که وعده وزیر دارایی انگلیس برای کاهش نرخ مالیات بر درآمد باید اکنون و پیش از انتخابات ۲۰۲۴ اجرا شود.

به گزارش آرتی، این موضوع همچنان بر حزب محافظه کاران در نظرسنجی‌ها تاثیر می‌گذارد به طوری که حزب کارگر در پی بیانیه هفتگی وزارت دارایی انگلیس، پیشتازی خود را افزایش داد و با یک امتیاز به چهل درصد در مقابل ۳۵ درصد به نفع محافظه کاران رسیده است.

این نظرسنجی که شامل ۱۶۴۲ نفر بود و از سوی سازماندهندگان نظرسنجی‌ها موسوم به Techne برگزار شد، همچنین نشان داد که هزینه‌های معیشتی بزرگترین نگرانی ۵۸ درصد از شهروندان انگلیسی را تشکیل می‌دهد و پس از آن، جنگ اوکراین با ۳۱ درصد آرا در رده بعدی قرار دارد.

براساس نظرسنجی مذکور، در حال حاضر ۸۴ درصد از شهروندان از خرید‌های بزرگ نظیر خودرو‌های جدید اجتناب می‌کنند و دو سوم یعنی ۶۷ درصد در پرداخت قبوض سیستم‌های گرمایشی و انرژی با مشکل مواجه می‌شوند و در حالی که رستوران ها، سینما‌ها و شرکت‌ها برای بهبود وضع خود به مشتری نیاز دارند، بیش از نیمی از مردم یعنی ۵۵ درصد هزینه‌های خود را در این خصوص کاهش می‌دهند و بیش از یک سوم یعنی ۳۷ درصد حتی در خرید لباس صرفه جویی می‌کنند.

همچنین یک سوم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که این بحران، بازنشستگی افراد را به تعویق می‌اندازد.

آمار و ارقام همین نظرسنجی نشان داده است که ۸۱ درصد از افراد ۶۵ ساله و بالاتر، هزینه‌های زندگی را در راس فهرست نگرانی‌های خود قرار می‌دهند در حالی ۷۵ درصد خواهان کاهش مالیات هستند و ۷۹ درصد نیز نگران هستند که مجبور به خاموش کردن سیستم گرمایشی خود شود.

این در حالی است که کشور‌های اروپایی به ویژه انگلیس با بحران انرژی درگیر بودند، پس از حمله روسیه به اوکراین و با توجه به تامین ۴۰ درصدی گاز کشور‌های اروپایی از مسکو، بحران انرژی و تبعات آن تشدید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار