مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

ظرفیت احداث واحد‌های مسکن ملی در چوار افزایش می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از افزایش ظرفیت احداث واحد‌های مسکن ملی برای متقاضیان در شهرستان تازه تاسیس چوار خبر داد.

به گفته عبدالله بهادری در نشست شورای اداری شهرستان چوار که با حضور نمایندگان حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: برای احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن با توجه به سهمیه احداث ۹۷ واحد شهر تازه تاسیس چوار ظرف مدت چهار سال و ثبت نام ۲۷۰ نفر در مرحله جدید این شهرستان به زودی با پایش متقاضیان جدید نهضت ملی مسکن تعداد واحد‌های بیشتری جهت احداث تخصیص خواهد یافت.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت راه‌های منتهی به شهرستان گفت: برای چهار بانده شدن کامل مسیر ایلام- چوار- ایوان- تونل قلاجه در حال رایزنی اخذ مجوز ماده ۲۳ و پیوست بودجه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تلاش خواهیم کرد با رایزنی‌های لازم تمامی راه‌های ارتباطی منتهی به این شهرستان تازه تاسیس به بزرگراه تبدیل شود.

بهادری در خصوص طرح جامع شهر چوار نیز گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری چوار برنامه ریزی لازم در این زمینه به سرانجام برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.