رهبر انصارالله یمن: هدف ائتلاف متجاوز از محاصره، شکنجه مردم ماست

عبدالملک بدرالدین در سخنانی به انتقاد از رویکرد ائتلاف سعودی و تجاوز وی به ملت یمن پرداخت.

عبدالملک بدرالدین، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با انتقاد از رویکرد ائتلاف سعودی گفت: هدف ائتلاف متجاوز از محاصره، شکنجه مردم ما و رساندن آن‌ها به حالت تسلیم و درماندگی است.

او همچنین گفت: تجاوز به یمن به هیچ وجه توجیه قانونی ندارد. آمریکا، «اسرائیل» و انگلیس بر تجاوز به یمن نظارت و آن را مهندسی می کنند.

وی در ادامه افزود: سهم انگلیس در تجاوز به یمن برجسته و واضح است. جنایات بسیار وحشتناکی ائتلاف سعودی در طول تجاوزات خود به یمن مرتکب شده است.

او در ادامه  با بیان اینکه عربستان و امارات، مجریان این حمله هستند و سایر اعضای ائتلاف نیز در ازای پول، اجیر شده‌اند، گفت:  موضع انسانی و اخلاق، متعلق به گرههای محور مقاومت، آزادگان امت اسلام بود، ولی از آغاز این تجاوز، شاهد سکوت بین‌المللی بودیم.

رهبر انصارالله یمن ضمن انتقاد از محاصره یمن و جنگ اقتصادی علیه این کشور، تصریح کرد: هدف ائتلاف متجاوز از محاصره، شکنجه و تسلیم کردن ملت است. این ائتلاف حتی، تلاش کرد که مانع از ورود زمینی فرآورده‌های نفتی شود.

گفتنی است در پی تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، تا کنون هزاران نفر جان خود را از دست داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
اندکی صبر سحر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
فکر هم می کنی یا فقط همینطوری و طوطی وار می گی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت بر انصارالله یمن مظلوم سرافراز پیروز درجبهه های مقاومت اسلامی امت حزب الله یمن مظلوم سرافراز همیشه پیروز علیه باطل آل سعودی و همپیمانان ملعونینشان بدانید و آگاه باشید که پیروزی و فتح نهایی بزرگ به حول قوه الهی خداوند جل جلاله به زودی زود برای شما یمنیهای انصارالله و امت حزب الله امت واحده رسول الله عربستان حجاز بوقوع می پیوندد و آل سعودی و همپیمانانش شکستهای بسیار سخت مفتضحانه ایی خورده و خواهند خورد و فروپاشیشان بسیار نزدیک است و نماز شکر گذاری پیروزی و فتح بزرگ نهایی را در مکه مکرمه و مدینه منوره به جماعت همه رزمندگان و امت حزب الله خواهید خواند و یک حکومت اسلامی مستقل آزاد فراگیر مردم شمول در عربستان حجاز انقلابی اسلامی تشکیل خواهد شد همچنان که فتح و پیروزی نهایی برای مقاومت اسلامی در قدس شریف مظلوم در فلسطین به وقوع خواهد پیوست و نماز شکر گذاری توسط رزمندگان اسلام در قدس شریف خوانده خواهد شد و یک دولت فراگیر مردم شمول اسلامی با حضور همه مردم فلسطین از همه ادیان الهی در حکومت اسلامی در فلسطین تشکیل خواهد شد به زودی زود . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
شما را به خدایی که نمی شناسید از دین و خدا مایه نگذارید بروید بگردید ببینید منافع ولادیمیر پوتین را چه کسانی تامین می کنند!! چرا به نام دین و به نام خدا مردم باید قربانی منافع ولادیمیر پوتین بشوند؟!!
آخرین اخبار