شهرداری خاش با غرس ۳۰ هزار اصله نهال به استقبال نوروز رفت

شهردار خاش گفت: از اواخر پاییز تاکنون این شهرداری با غرس ۳۰ هزار اصله نهال درخت و گل و گیاه به استقبال سال نو و نوروز رفته است.

مهدی شهنوازی  گفت:برپایی سفره هفت سین در چند نقطه از شهر در کنار برپایی سیاه چادر فرهنگی ویژه استقبال، راهنمایی و پذیرایی مهمانان نوروزی با هدف ثبت خاطراتی خوش برای هم وطنان ایرانی صورت گرفته است.

او گفت:  رنگ آمیزی جداول و جمع آوری نخاله های ساختمانی و کمک به نظافت و زیبایی و آراستگی شهر از دیگر اقدامات مهم شهرداری خاش برای استقبال از سال نو بوده است.

شهردار خاش می گوید:  روزانه علاوه بر برنامه پذیرایی و اجرای موسیقی محلی برای مسافران نوروزی غرفه‌های صنایع دستی و فروش محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی را در جوار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خاش را داریم.

او گفت: پارک تفتان و چندین پارک محله ای نیز با امکانات بازی و سرگرمی کودکان و خانواده‌های خاش و مهمانان نوروزی آماده خدمات دهی شده‌اند.

 شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با داشتن چشم اندازها و جاذبه های دیدنی و منحصر به فرد از جمله قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان (بام شرق ایران)، گل فشان طبیعی پیرگل، ارتفاعات پنج انگشت، بیرک و سیاه بندان، رودخانه ها و دره‌های کارواندر و ایرندگان، درخت سرو سنگان، چشمه های آب سرد و گرم تفتان و آثار تاریخی متعدد مانند قلعه‌های حیدرآباد، کمال آباد و ایرندگان، بازارچه سرپوشیده، مسجد جامع و مناره زیبای آن و خیلی از موارد دیگر از مناطق بسیار مهم و جذاب بوده که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار