طی ایام نوروز صورت گرفت؛

اسکان بیش از ۱۳ هزار خانوار در مدارس کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان تاکنون، ۱۳ هزارو ۲۸۵ خانوار در آن ها اسکان یافته اند.

رضا رضایی همزمان با آغاز سال نو و در چهارمین روز از فروردین ۱۴۰۱، ضمن بازدید از ستاد اسکان نوروزی در شهر کرمان و چند مدرسه میزبان میهمانان نوروزی، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت.

او در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی می‌گوید: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام بورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شبانه روز گذشته، ۲ هزار و ۷۳۲ خانوار، شامل ۹ هزار و ۸۶۸ نفر و معادل ۲۶ هزار و ۶۳۶ نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان در استان کرمان پذیرش شده اند.

به گفته او از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان تاکنون، ۱۳ هزار و ۲۸۵ خانوار، شامل ۴۷ هزار و ۸۷۱ نفر، معادل ۱۲۹ هزار و ۲۴۹ نفر روز اسکان یافته اند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.