تمامی داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروزی باز است

معاون بهداشتی، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تمامی داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروزی برای خدمت رسانی دایر است.

پیمان نامدار معاون بهداشتی، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تمامی داروخانه ها، درمانگاه‌ها و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی باز است و به مسافران و هموطنان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

در تعطیلات نوروزی همه امکانات لجستیک، درمانی و بهداشتی و نیرو‌های جمعیت در خدمت هموطنان است تا در صورت لزوم خدمت رسانی کنند.

در دو سال اخیر به دلیل گسترش بیماری کرونا مردم با محدودیت‌های سفر مواجه بودند، ولی امسال با فروکش کردن بیماری و تزریق حداقل دو نوبت واکسن امکان سفر پیدا کرده اند و شاهد افزایش مسافرت‌های نوروزی هستیم.

با افزایش تردد نوروزی بدون تردید با حجم بیشتری از مراجعان به مراکز درمانی و داروخانه‌ها مواجهیم لذا خدمت رسانی در همه مراکز درمانی و توانبخشی و داروخانه‌های این جمعیت نیز بیشتر شده است.

حسین کولیوند معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر در نوروز امسال راه اندازی پایگاه‌های سلامت است که در آن‌ها خدمات درمانی سرپایی ارائه می‌شود.

در سه روز گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به پایگا‌های سلامت جمعیت هلال احمر کشور مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کردند و این خدمت رسانی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

نامدار گفت: در ایستگاه‌های سلامت، درمانگاه‌های تخصصی و عمومی جمعیت هلال احمر خدمات توانبخشی، ارتوپدی، گفتار درمانی، تست فشار خون و سایر خدمات به شهروندان داده شده است.

 ۳۳ داروخانه جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در ایام نوروز فعال بوده و خدمت رسانی می‌کنند.

کولیوند گفت: همچنین در تعطیلات نوروزی تمامی ۳۵ درمانگاه و ۱۹۸ مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور دایر بوده و خدمت رسانی می‌کنند.

نامدار اظهارامیدواری کرد با فعال بودن مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر زمین ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به همه مردم مهیا شود و تعطیلات با نشاط و شادابی و توام با سلامت برای هموطنان سپری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار