تکمیل ۹۰ درصدی ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی در قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از اشغال ۹۰ درصدی ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی در این استان تا پایان دومین روز از فروردین ماه خبر داد.

علیرضا خزائلی گفت: ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی و خانه‌مسافر‌های دارای مجوز از اداره کل، دو هزار و ۲۰۰ نفر شب اقامت است که تا پایان روز دوم فروردین با ظرفیت نود درصدی تکمیل شده‌اند.

 با تکمیل ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی استان، استفاده از ظرفیت اسکان غیررسمی مسافران شامل مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، مهمانسرا‌های دستگاه‌های اجرایی و سایر مراکز اقامتی برنامه‌ریزی شده است که گردشگران می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

ارایه خدمات با کیفیت بالا به گردشگران و مسافران نوروزی از الزامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان است و با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده و وجود هماهنگی کامل میان دستگاه‌های عضو ستاد، استان از وضعیت مطلوبی برای استقبال از گردشگران نوروزی برخوردار است.

در حال حاضر ۵۴ واحد اقامتی شامل ۱۴ هتل، ۳ هتل‌آپارتمان، ۱۶ مهمانپذیر، ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، یک اقامتگاه سنتی، یک متل و هفت خانه‌مسافر دارای مجوز در قزوین در ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان ورودی به استان فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.