برقراری ۶۰ پرواز فوق العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۶۰ پرواز فوق العاده در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

حسن امجدی گفت: از ۶۰ پرواز فوق‌العاده، ۳۶ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیر‌های خارجی و ۲۴ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیر‌های داخلی است.

با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۸۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر‌های خارجی از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود که از این تعداد ۳۶ پرواز به صورت فوق العاده و مابقی به صورت برنامه‌ای خواهد بود.

شرکت‌های هواپیمایی ترکیش، قطر ایرویز، العراقیه، معراج، آسمان، کاسپین، وارش، فلای دبی و پگاسوس به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های استانبول، دوحه، بغداد، نجف، دبی و آدانا اقدام کردند.

امجدی می‌گوید در مدت یاد شده در فرودگاه اصفهان تعداد ۴۲۱ پرواز ورودی و خروجی در مسیر‌های داخلی در قالب ۳۹۷ پرواز برنامه‌ای و ۲۴ پرواز فوق‌العاده در این فرودگاه نشست و برخاست خواهد کرد.

به گفته او مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرواز‌های نوروزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و یا به وب سایت فرودگاه به آدرس www.isfahan.airport.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.