افشاگری عمران خان از تلاش آمریکا برای انتقام‌جویی از او

نخست وزیر پاکستان اعلام کرد آمریکا با هدف انتقام گیری از او، احزاب مخالف پاکستان را تحریک کرده است که به او رأی اعتماد ندهند.

نخست وزیر پاکستان امروز (سه شنبه) با اشاره به مخالفت او با استقرار نیروهای آمریکایی در خاک این کشور مخالفت نمود، تاکید کرد که آمریکا با هدف انتقام گیری از او، احزاب مخالف پاکستان را تحریک کرده است که به عمران خان رأی اعتماد ندهند.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی آر تی، عمران خان نخست وزیر پاکستان انگشت اتهام را به سوی آمریکا نشانه رفت و گفت: پس از آن که وی با درخواست آمریکا مبنی بر استقرار پایگاه نظامی آمریکایی در داخل خاک پاکستان مخالفت کرد، دولت آمریکا احزاب مخالف پاکستان را تشویق کرده است که به وی رأی اعتماد ندهند.
 
عمران خان گفت: سیاست خارجی کشور من باید در راستای رفاه مردم ما باشد همچنین مناقشات سیاسی پاکستان، در فسادِ نهادینه شده در این کشور ریشه دارد و من ارتشاء را در سطوح دولتی نادیده نخواهم گرفت.
 
تهدید ناآرامی سیاسی در پاکستان در حالی افزایش یافته که مخالفان عمران خان به دنبال برکناری نخست وزیر هستند. پیش از این خبرگزاری رویترز به نقل از پرویز الهی، رئیس یکی از چهار حزب در ائتلاف حاکم عمران خان ادعا کرد او صد در صد در معرض خطر رای عدم اعتماد است.احزاب مخالف عمران خان پس از راهپیمایی ده‌ها نفری مردم پاکستان در اعتراض به سوءمدیریت نخست وزیر این کشور در امور اقتصادی، کشورداری و سیاست خارجی به دنبال برکناری او است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار