نماینده مجلس: حقوق بازنشستگان را همین امروز پرداخت کنید

نماینده اصفهان گفت: منابع لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان در اختیار صندوق بازنشستگی قرار بگیرد تا با قید فوریت امروز پرداخت شود.

صندوق بازنشستگی کشوری دیروز اعلام کرد با توجه به لزوم تسریع در پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان، حقوق این گروه با اختصاص منابع مالی «به صورت مرحله‌ای» پرداخت می‌شود.

این صندوق خبر داده با اختصاص بخش‌هایی از اعتبارات مربوط به کسورات حقوق بیمه شاغلان، پرداخت حقوق مرحله اول، برای بازنشستگانی که حقوقشان تا مبلغ ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده تا ساعت ۱۷ دو روز گذشته پرداخت شده.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده «به محض اختصاص منابع، حقوق بازنشستگان را در مراحل بعدی پرداخت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم دیروز در خبری گفته بر اساس پیگیری‌ها از سازمان برنامه وبودجه، در حالیکه حقوق کارکنان به طور کامل پرداخت شده، اعتبارات مربوط به صندوق بازنشستگی کشور در قانون بودجه ۱۴۰۰ هم پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


آقای عباس مقتدایی در نامه‌اش به معاون اول رئیس جمهور، از عملکرد صندوق بازنشستگی و پرداخت حقوق این گروه انتقاد کرده و گفته اینکه ۲۷ اسفند ماه اعلام شود «هر زمان اعتبار تامین شد حقوق واریز می شود، رویکرد غلط و ناصواب است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
شرم کنید
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اخه دولت کریمه حامی مستضعفانه !!!!!!فقط فکر ناهاره ولی اون بدون پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
واقعا زشت نیست که بگوییم تو این کشور دنبال عدالت و کشور علی و اینا اخه حقوق یک بازنشسته جزیی از خبر هست که هر ماه تو اخبار و نشریه و ... الان میدن دیروز دادن فردا میدن بیا پایین اگه عرضه نداری خدا اگه زد بد حوری پس کله میزنه حواسهاتون جنع باشه منتظر کسی هستید که بیاد اول کشیده را خودت میخوری اره خودت اون هم قبل عید خاک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
خجالت بکشید با شما هستم مسول مربوطه پیش زنم و فرزندم شرمندم کردید.خودتون هزارجور درآمد دارید به فکر من بازنشسته نیستید که همین چندرغاز حقوق را میگیرم. لعنت خدا بر تمام کسانی که باعث این بی نظمی و تاخیر در پرداخت حقوق ما شده. بخدا خیلی خسته شدم از این بازیهای کثیف سنگ اندازها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
امروز که 28 اسفند است هنوز بعضی از بازنشستگان کشوری نه از حقوق اسفند خبری هست و نه از عیدی که قرار بود در بهمن ماه پرداخت کنند آنوقت آقایان مسئول دست اندرکار جلسه می گیریند و برای خود پاداش پایان سال تصویب می کنند. باریکلا به این مسئولین صندوق.!!!!!
آخرین اخبار