لیگ برتر بسکتبال؛

چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف مشخص شد

تیم‌های بسکتبال مس کرمان، مس رفسنجان و کاله مازندران با صعود به مرحله دوم پلی آف ۸ تیم مرحله دوم را تکمیل کردند.

در چارچوب مرحله اول رقابت‌های پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال، امروز (جمعه) با برگزاری ۳ دیدار و مشخص شدن چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف به پایان رسید.

در اولین دیدار شاگردان محمدرضا اسلامی با درخشش ایگور شامکوف توانستند با نتیجه ۷۳ بر ۶۱ شاگردان خسروی را از پیش رو بردارند و ضمن ثبت ۲ برد از ۳ بازی جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های پلی آف را کسب کنند. تیم فولاد سپاهان اصفهان هم با توجه به اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نتوانست به جمع ۸ تیم برتر صعود کند.

در این دیدار ایگور شامکوف از مس کرمان با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل فرهاد صبوری از تیم سپاهان اصفهان هم با کسب ۱۸ امتیاز و ۴ ریباند بهترین بازیکن تیمش شد.

در دومین دیدار امروز رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال، تیم‌های کاله مازندران و آویژه صنعت پارسا مشهد در بازی سوم به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان موقتی بودند که توانستند با نتیجه ۸۵ بر ۷۶ پیروز بازی سوم باشند تا راهی مرحله دوم پلی آف شوند. تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم که تلاش بسیار کرد تا به جمع ۸ تیم برتر برسد ناکام ماند.

در این دیدار مایک مک کال جونیور از کاله مازندران با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل لوکا آندوسیچ از تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم با کسب ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد، اما مانع حذف نماینده مشهد از پلی آف نشد.

در آخرین دیدار مرحله اول پلی آف که امروز برگزار شد تیم‌های مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان مقابل هم قرار گرفتند که مسی‌ها موفق شدند با نتیجه ۸۷ بر ۷۳ شاگردان علی توفیقی را از پیش رو برداشتند و به مرحله دوم پلی آف صعود کردند. پالایش نفت آبادان هم که در این فصل با چالش‌های زیادی رو به رو بود در سومین دیدار نتیجه بازی را واگذار کرد و حذف شد.

در این دیدار مجید رحیمیان از مس رفسنجان با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل رضا رنجبر از تیم پالایش نفت آبادان هم با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش شد، اما مانع شکست تیمش نشد.

تیم های مهرام، ذوب آهن، شیمیدر، شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان، مس کرمان، مس رفسنجان و کاله مازندران 8 تیم صعود کننده به  مرحله دوم رقابت های پلی آف هستند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار