مبارزه با قاچاق کالا ضامن رونق تولیدات داخلی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت تولید داخلی، مبارزه با قاچاق کالا زمینه ساز رونق تولید داخلی است.

مهدی رمضانی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت تولید داخلی و مبارزه با قاچاق، گفت: باید با مبارزه جدی، قاچاق را از سر مسیر اقتصاد برداریم و زمینه را برای اقتصاد درونزا و مولد فراهم کنیم.

او ضمن تاکید بر توجه به اقدامات و فعالیت‌های عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا از سوی سازمان‌های مسئول گفت: در جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط بیان مشکلات مهم نیست بلکه ارائه راه‌حل مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان می گوید: هدف راهبردی ما در سال ۱۴۰۱ باید تحقق فرمایشات رهبری در مبارزه با قاچاق و رونق تولید داخلی باشد و مدیران باید احساس مسؤولیت کنند و در این زمینه پاسخگو باشند.

رمضانی گفت: باید بر اصلاح سیاست‌های مبارزه با قاچاق کالا حمیت داشته باشیم، اما مبارزه ضرورتاً یک نگاه تک بعدی نیست بلکه همه جوانب باید مدنظر باشد.

او گفت: تعامل و همکاری بهتر بین ادارات و سازمان های مسئول در راستای مبارزه با قاچاق یکی از نیاز‌های لازم و ضروری است و باید این مهم در سال آینده مورد توجه جدی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.