شناسایی ۵۱ انشعاب و استفاده کننده غیر مجاز آب

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از شناسایی تعداد ۵۱ فقره انشعاب و استفاده کننده غیر مجاز آب طی سه ماهه آخر امسال در این شهرستان خبر داد.

حسین خواجوی گفت: در راستای حفظ حقوق مشترکین تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب شهری، شناسایی و برخورد قانونی با صاحبان انشعابات و استفاده کنندگان غیرمجاز آب شهری با جدیت پیگیری می‌شود و در این راستا ۵۱ فقره انشعاب و استفاده غیر مجاز آب طی سه ماهه آخر سال جاری شناسایی و قطع شدند.

به گفته او انشعابات غیرمجاز شناسایی شده جهت مصارف خانگی استفاده می‌شد که تمامی این انشعابات تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

مدیر اداره آبفا بندرمام خمینی (ره) می گوید: انشعابات غیر مجاز باعث تضییع حقوق مشترکین شده و متخلفین طبق آیین نامه عملیاتی شرکت مشمول جرایم سنگین و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 خواجوی گفت: آزمایشگاه کنتور با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین ارجاع درخواست‌های مشترکین، نسبت به بررسی کارکرد کنتور با استفاده از دستگاه‌های موجود اقدام می‌نماید.

 ساماندهی کنتور‌های خراب یکی از اهداف کلان شرکت بوده و به منظور بهینه سازی فرآیند تولید و توزیع مصرف آب بین مشترکین، طبق یک برنامه زمان بندی شده کنتور‌های خراب در سطح شهر تعویض و این کار به صورت مداوم انجام می‌گیرد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز در مصرف آب طی تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ موارد را اطلاع داده تا نسبت به رسیدگی اقدام شود.

برچسب ها: کنتر آب ، انشعاب آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.