پاسخ ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه چیست؟

موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز مقر صهیونیست‌ها در اربیل عراق را هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران امروز در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تأکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
بسم رب الشهداء والصدیقین :
باید هر چه سریعتر همه گروه های مقاومت اسلامی فلسطینی همه ملت فلسطین چه آنان که در خارج از فلسطین هستند و چه آنان که در داخل فلسطین هستند همه و همه متحدانه و یکپارچه مقتدرانه قدرتمندانه در فلسطین حضور به هم رسانند و با هر آنچه سلاحهای مختلف سرد و گرم بمب موشک راکت هر آنچه دارند ندارند و حمایت همه جانبه مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص باید انتفاضه قاطع تمام کننده سیف القدسی دیگر را در سر تا سر فلسطین بر علیه اشغالگران صهیونیستی آغاز کنند و چونان قاطعانه و قدرتمندانه و مقتدرانه تمامش کنند کهبرای همیشه این صهیونیسهای کثافت نکبت کافر از صفحه روزگار از تاریخ بشری از نقشه فلسطین و نقشه جهان این رژیم منحوس منفور سفاک نژادپرست شکنجه گر کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش تروریست بی عدالت ضدحقوق بشریت خبیث بدذاتان بدجنس شیطان صفتان روانپریشان جنایتکاران آمریکایی اروپایی انگلیسی غارتگران دروغگویان پست فطرتان حرام لقمه های حرامزاده ها رو محو پاکسازیشان کنید و در این حمله حجومی فاتحانه زنان و کودکان و مال اموال صهیونیستها رو هم از صفر تا صدش رو به غنیمت جنگی خود بگیرید و مابین محرومان و بینوایان فلسطینی هم این غنایم جنگی را تقسیم کنید تا شرشان برای همیشه طول تاریخ بشری از سر فلسطینیان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی کم شود برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین پرتشان کنید و جشن شکرگذاری این فتح پیروزی نهایی را در قدس شریف فلسطین و در سر تا سر جهان اسلام جشن سرور پایکوبی نورافشانی گلباران کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
Rasoolkhorrami ‎
۱۶:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دمتون گرم ای سرباز ان امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
ساعت 1:20 بعد نیمه شب زمان نابودی رژیم صهیونیستی از منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چه پاسخ کوچک و اندکی ! ایران 75 برابر اسرائیل وسعت دارد پس باید پاسخ هایش هم 75 برابر بزرگتر و دقیقتر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ایران باید فلسطین و سوریه را به دانش سلاح های موشکی جدید مجهز کند وبرخورد شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چرا از کرمان شلیک شود از خود سوریه باید شلیک شود به جای 5دقیقه در چند صدم ثانیه اسراییل را هدف قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بهتر است غیر مستقیم همه اینها را پاکسازی کنیم باید برنامه ریزی اساسی وهدف مند صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت بر دلاور مردان مرد مدافعان جبهه های مقاومت اسلامی یکپارچه و متحد قدرتمند مقتدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمند مقتدر مستقل مردمی باد . ولی چرا در ساعت نیم شب ۱:۲۰ بامدادحمله کردیت به ساختمانهای اداری جاسوسی موساد صهیونیستی خبیثان نکبتان خب تمامی کادر اداریشون غروب که میشه میروند به خانه هاشون و اون مکانها جز نگهبانی و خدمات چیان افراد اندک کسی در آن مکانها وجود نداشته اند که خسارات جسمی جانی تلفات جانی هم بدهند این صهیونیستهای ملعونین ، باید این موشکها رو در وسط روز پرتاب می کردید که همه کادر اداری صهیونیستها در اون ساختمانها همگیشون حضور داشتند تا خسارات جانی فراوانی به دشمنان بشریت می زدیت الان بیشتر شما خسارات مالی بهشون زده ایت و برای صهیونیستهای بسیار ثروتمند در جهان خسارات مالی عددی حساب نمی شود امید که در آینده ساعات حمله های موشکیتان را در زمانهایی قرار دهید با اشراف اطلاعاتی دقیق که به غیر از خسارات مالی فراوان خسارات جسم جانی فراوانی را هم به صهیونیستهای خبیث شیطان صفت غاصب کافرین جنایتکاران تروریستهای جهنمی وارد کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
بیگی زاده
۱۷:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
مدرسه نیست که تطعیل باشه.24 ساعت شبانه روز رصد و شنود دارند.و افرادی هم مشغول به جاسوسی از راه دور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۰۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
یه پاسگاه کوچیک تو روستا شبها و روزها چندین نفر همیشه هستند و پستها فقط عوض میشه اونوقت یه پایگاه جاسوسی عصر تعطیل میکنه و درشو میبندن و میرن فرداش ساعت 7 صبح به وقت اداری میان ؟؟؟! عزیز کمی تفکر و به قول خودت التماس تفکر و دعا .. افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .!!!
آخرین اخبار