جشن باشکوه بام ایران به مناسبت میلاد فرخنده قائم آل محمد (عج)

به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری برنامه‌های شاد و متنوع از شبکه جهان بین پخش می‌کند.

روابط عمومی صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت باسعادت قائم آل محمد، حضرت مهدی موعود (عج)، شبکه استانی جهان بین ویژه برنامه‌های متنوعی تهیه و تقدیم می‌کند.

معاونت سیما ویژه برنامه «بهار موعود» را به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای ابوالفضل هادی پور و مینا حیدری روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روی آنتن می‌برد.

گفتگوی کارشناسی در خصوص مهدویت و منتظران واقعی، دعوت از خوانندگان استانی، موسیقی و تصاویر شاد، گزارش‌های مردمی، نماهنگ و کلیپ، حضور گروه سرود، پیام‌ها و دل نوشته‌ها از جمله بخش‌های جذاب این ویژه برنامه تلویزیونی است.

معاونت صدا ویژه برنامه «تا سپیده» را به تهیه کنندگی کبری موسوی، گویندگی مریم خلجی و گزارشگری علیرضا فیاضی تقدیم شنوندگان می‌کند.


بیشتر بخوانید


چهار بخش گزارشی شاد و مردمی در خصوص جشن‌های نیمه شعبان، گفتار موضوعی، ارتباط با خواننده استانی، آنونس، موسیقی و ترانه‌های شاد، پیامک و تلفن، شعر شاعران هم استانی و بسته‌های صوتی از بخش‌های شنیدنی این برنامه است که روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ روی آنتن می‌رود.

معاونت خبر با تهیه و تولید یک گزارش خبری، گزارش از جشن‌های سطح شهر و پوشش مراسم و برنامه‌های متنوع شهرستان‌های ده گانه استان و پخش از بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، برقراری ارتباط با مسجد جمکران در خبر ۲۰ سیما و خبر ۱۶ رادیو، انتشار و بارگذاری تمامی محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، جشن‌های ولادت پر برکت آخرین پیشوای شیعیان جهان را پوشش خبری می‌دهد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، فیلم کوتاه و موشن گرافیک، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، این عید فرخنده را در فضای مجازی به جشن و سرور می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار