گلایه یک شاعر از فروش مجموعه شعرش در فضای مجازی

عباس براتی پور از فروش مجموعه شعرش با عنوان «ارغوانی‌ها» در فضای مجازی گلایه کرد.

عباس براتی پور گفت: مجموعه شعرم با عنوان «ارغوانی‌ها» که شعر‌های آیینی ام را دربرمی گرفت و حوزه هنری آن را منتشر کرد در نرم افرار طاقچه برای فروش عرضه شد درحالی که انتظار داشتم این مجموعه شعر هم مانند دیگر آثارم پخش می‌شد و در دسترس مخاطبانش قرار می‌گرفت. این ظلمی بود که به من شد.

بنابه گفته شاعر مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» چندین سال برای نوشتن این کتاب وقت صرف شده بود که در ابتدا درحالی که باید با شمارگان ۲ هزار نسخه منتشرمی شد، ۳۰۰ نسخه از این کتاب منتشر شد. و به نویسنده گفته شد، پس از اینکه ۳۰۰ نسخه از کتاب فروخته شد ۳۰۰ نسخه دیگر آن را منتشرمی کنند.

او درباره انتشار کتابش در نرم افزار طاقچه اینطور گفت که همه با نرم افزار طاقچه آشنایی ندارند که بخواهند «ارغوانی‌ها» را به صورت اینترنتی تهیه کنند. این کار باعث شد انگیزه‌ای برای انتشار کتاب نداشته باشم.

براتی پور درباره انتشار سایر آثارش اینطور بیان کرد که چند ناشر به من برای انتشار شعر‌های جدیدم پیام دادم به دلیل بی انگیزگی ام برای انتشار مجموعه شعر جدید به آن‌ها پاسخی ندادم. برای انتشار مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» چندین سال در نوبت بودم. جزء خانواده حوزه هنری بودم اصلا خوشم نیامد که با من این کار را کردند.

مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» اثر عباس براتی پور در انتشارات سوره مهر منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار