خطیبی پرونده نمایندگان ایران در پارالمپیک را بست

آخرین روز رقابت‌های پارالمپیک پکن با شرکت خطیبی در ماده صحرانوردی پایان یافت.

در هشتمین و آخرین روز از بازی‌های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲، ابوالفضل خطیبی نماینده کشورمان در رشته صحرانوردی ماده دوازده و نیم کیلومتر به مصاف حریفان رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک،خطیبی در نهایت با ثبت رکورد ۴۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در جایگاه بیستم قرار گرفت و پرونده رقابت نمایندگان ایران در دوره از بازی‌های زمستانی بسته شد.

کاروان ایران با نام جانباز و آزاده شهید ” سرلشگر حسین لشگری” و با چهار ورزشکار در دو رشته پارا اسنوبرد و صحرانوردی در این مسابقات حضور داشت و نتایج زیر بدست آمد:

رشته صحرانوردی:

الهه قلی فلاح، تنها نماینده ایران در بخش نابینایان، در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی با رکورد ۷ دقیقه و ۹ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه در جایگاه دهم ایستاد.

ابوالفضل خطیبی دیگر نماینده ایران در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی، با رکورد ۳ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و در رقابت‌های دوازده و نیم کیلومتر نیز بیستم شد.

رشته پارا اسنوبرد:

صدیقه روزبه با رکورد ۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و حسین سولقانی نیز با رکورد یک دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار