استاندار اصفهان:

حرکت جهادی ضرورت انقلاب اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: حرکت جهادی یک مسیر اصلی و ضرورت برای انقلاب اسلامی است و باید بپذیریم که این تنها مسیر رسیدن به هدف اصلی نظام است.

سید رضا مرتضوی امروز در شورای گروه‌های جهادی استان اصفهان گفت: دولت علاقه‌مند است در قالب گروه‌های جهادی حرکت خدمت‌رسانی به مردم را دنبال کند.

البته در کنار خدمت به مردم، اقدامات جهادی محصولات جانبی دیگری از جمله انتقال و فراگیر کردن فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه، ارتباطات نیرو‌های خدوم، نیروسازی برای انقلاب را به دنبال دارد.

اگر مردم در ظرف حرکت مجاهدانه خدمت دریافت کنند بی‌شک حلاوت متفاوتی دارد، زیرا این خدمت از جنس مردم است.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جهادی، گفت: رویکردی مردمی سازی حکمرانی هدف مجموعه دولت است و مدیریت کشور را به این نکته رسانده‌اند که این رویکرد باید تقویت شود و چاره‌ای جز این نداریم.

تحقق این مسیر جز با حرکت جهادی و مسجد محور امکان‌پذیر نیست و اگر نگاه جهادی اول انقلاب رنگ نمی‌باخت سرمایه اجتماعی نظام بیش از این بود.

به گفته مرتضوی گروه‌های جهادی فرصتی برای هم افزایی و توان نیرو‌ها در خدمت‌رسانی به مردم است و لازم است با تعریف ظرفیت‌های جدید برای تقویت این نگاه مجاهدانه تلاش کرد.

هر کجا به سمت این نگاه ایثارگرانه حرکت کرده‌ایم پرچم افتخار جمهوری اسلامی بالا بوده و هر کجا فاصله گرفتیم، عملکرد منفی بوده است.

استاندار اصفهان به موفقیت گروه‌های جهادی اشاره کردو گفت: پیشبرد این امور ناشی از نگاه خالصانه است، زیرا وقتی نگاه جهادی و خالصانه حاکم شود، خدا نیز همراه چنین تفکری است.

مرتضوی می‌گوید قرارگاه پشتیبانی گروه‌های جهادی بعد از ۱۰ سال در اصفهان تشکیل شده است که این قرارگاه تلاش می‌کند ظرفیت‌های پشتیبانی را به حمایت گروه‌های جهادی بیاورد تا انتظار رهبر معظم انقلاب از تجلی خدمات فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.