کرونا نفس ۴ مازندرانی دیگر را قطع کرد

۴ مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

با بستری شدن۵۷ بیمار کرونایی، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند شمار بیماران کرونایی بستری در استان به ۳۶۱ نفر رسیده است که ۱۱۵ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۸۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی جان باختند.


بستری ۴۲بیمار جدید کرونایی

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۶۶نفر ترخیص شدند.

۲۶۳بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۹۲بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند

به گفته دکتر غلامی ۴ نفر نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

بابل بدون فوتی

دکتر سید علی مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۵ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۲۲ بیمار مرخص شدند.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل ۹۸ نفر است که ۲۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

شبانه روز گذشته هیچ فوتی کرونایی در مراکز درمانی بابل ثبت نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.