گشت‌های پلیس در استان قزوین افزایش می‌یابد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در استان افزایش می‌یابد.

سرهنگ ابوالفضل قلی پور گفت: همزمان با آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس استان از ۲۵ اسفندماه جاری، گشت‌های محسوس و نامحسوس افزایش خواهد یافت.

از دستگاه قضایی درخواست داریم به لحاظ ایجاد تدابیر لازم امنیتی، فهرست زندانیانی که در این ایام به مرخصی می‌روند را تنها به جهت کنترل در اختیار پلیس قرار دهد.

با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود نوروز امسال تا ۳۰ درصد افزایش تردد و سفر در سطح جاده‌های استان قزوین روبور باشیم به همین لحاظ از نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان درخواست می‌شود در این مدت یک نماینده در قرارگاه نوروزی داشته باشند.

وی به لزوم حفظ امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و گفت: برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت و همچنین اراذل و اوباش در دستور کار جدی پلیس قرار دارد و در این رابطه با فرد یا افرادی که بخواهند تحت هر شرایطی امنیت جامعه را برهم زده و برای شهروندان احساس ناامنی ایجاد کنند، به شدت مقابله خواهیم کرد.

 برخی از دستگاه‌های خدمات رسان، به خصوص آتش نشانی توصیه می‌شود تا برای چهارشنبه آخر سال به جهت ایجاد ترافیک سنگین در برخی از معابر از جمله مرکز شهر قزوین از تیم‌های گشتی موتورسوار خود استفاده کرده و دانشگاه علومی پزشکی نیز نسبت به استقرار واحد‌های درمانی سیار خود در سطح شهر اقدام و بیمارستان‌ها نیز در خصوص پوشش مصدومان احتمالی برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشند.

 امسال و برای نخستین بار سامانه پیامکی پلیس با شماره ۱۱۰۲۸ برای استان قزوین در نظر گرفته شده تا افرادی که در شرایط خاصی قرار می‌گیرند که نمی‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیس تماس برقرار کنند، خواسته خود را از طریق پیامک به پلیس اطلاع داده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.