بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه های عمومی زنجان

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب های به امانت گرفته شده تاپایان اسفندماه در زنجان اجرا می شود.

صادقی گفت: تمامی اعضای کتابخانه‌های عمومی که تا پایان اسفندماه نسبت به عودت منابع امانت گرفته شده به کتابخانه‌ها اقدام کنند مورد بخشودگی جرایم دیرکرد قرار می‌گیرند.

او  از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان در روز ۱۷ اسفندماه امسال به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خبر داد و گفت: علاقمندان به عضویت می‌توانند در این روز با حضور در کتابخانه‌ها اقدام به ثبت نام و یا بدون مراجعه حضوری از طریق لینک www.libs ۳۱.ir کد تخفیف ثبت نام را دریافت کنند.

صادقی گفت: هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه و با عضویت سراسری، امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: هدف از طرح عضویت رایگان که در چند مقطع در سال و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین شهروندان است.

او می گوید: شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند، به مدت یک سال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

به گفته سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در حال  حاضر ۹۹ باب کتابخانه عمومی در این استان وجود دارد که ۳۶ باب از این کتابخانه‌ها در مناطق روستایی واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.