برگزاری برنامه نوروزی عید، هنر و داستان در چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه نوروزی عید، هنر و داستان در دو بخش معلمان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

آقای محمدی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتـدایی و با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی، برنامه نوروزی عید، هنر و داستان در دو بخش همکاران و دانش آموزان برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان بر حسب علاقه، به انتخاب خود و با راهنمایی آموزگار در یکی از دو مجموعه فعالیت‌های هنری شامل عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و فعالیت‌های ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی می‌توانند شرکت نمایند.


بیشتر بخوانید


همچنین می‌توانند داستانی را با تخیل خود یا از روی متن، روایت و صدای خود را ضبط کنند یا صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان یا نمایش، ضبط نمایند.

همچنین در انجـام فعالیت‌های هنری، می‌توانند یکی از موضوعات پیشنهادی مانند دنیای بدون کرونا، اشتیاق به مدرسه و... را انتخاب نموده و با راهنمـایی معلم، آثـار خود را در قالب عکس یا مجموعه‌ای از عکس ها، نقاشـی یا طراحی و فیلم‌های کوتاه داستانی یا مستند ارائه دهند.

در بخش معلمان نیز، همکاران می‌توانند درصورت توانمندی و علاقه در زمینه تولید و ارسال آثار ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی براساس محور‌های ذکرشده اقدام کنند.

این فعالیت‌ها از حیطه رقابتی و داوری خارج شده و درسطح مدرسه بررسی می‌شود و بهترین آثار از هر پایه یک اثر در هر محور در گروه رسمی شاد بارگذاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار