استاندار اصفهان:

طرح توانمندسازی کمیته امداد راهکار مناسبی برای کاهش فقر است

استاندار اصفهان گفت: طرح توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیار ارزشمند است و سبب کاهش فقر مطلق می‌شود.

سیدرضا مرتضوی امروز در آیین افتتاح طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: اجرای چنین طرح‌هایی که بر اساس تجربه انجام می‌شود، راهکار مناسبی برای تامین معیشت و درآمدزایی محرومان به شمار می‌رود.

تجربه ۴۳ ساله کمیته امداد، بسیار مطلوب و در مسیر خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه با فراز‌ها و گزاره‌های گوناگون، اثربخش و مفید بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: سامانه امداد هوشمند (سها) که امروز در قالب طرح‌های افتتاح شده با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری قرار داشت، سامانه‌ای در راستای هوشمندسازی فعالیت‌های نیکوکارانه است و سرعت و دقت ارائه خدمات به نیازمندان را افزایش می‌دهد.

کریم زارع می‌گوید این سامانه اکنون به ۱۰ سامانه دیگر مرتبط است و قرار شده در مجموع به ۳۳ سامانه دیگر بویژه به خیریه‌ها و موسسه‌های نیکوکارانه متصل شود تا یک درگاه جامع و کامل شکل گیرد.

۹۲۰ واحد مسکونی، امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در آیینی در ارتباط ویدئو کنفرانسی سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، از سوی کمیته امداد امام (ره) به مددجویان استان اصفهان تحویل داده شد.

همچنین افتتاح پروژه خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار کمیته امداد با حضور رییس جمهوری از دیگر طرح‌های امروز بود که سهم استان اصفهان از آن ۲ هزار و ۹۵۰ خانوار است.

در قالب این طرح، خانواده‌های نیازمند زیر پوشش این نهاد، توانمند و خودکفا و از کمک‌های کمیته امداد بی‌نیاز شدند.

هم اکنون و در استان اصفهان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.