شعبان ماه قرائت قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت:شعبان ماه آمادگی برای رمضان، ماه دعا، صدقه، استغفار و قرائت قرآن است.

آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر رعایت تقوی الهی، گفت: ۲۸۰ شبکه فارسی‌زبان با هدف اینکه چهره مقدس نظام جهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان داده و چهره منحوس سلاطین گذشته به‌خصوص پهلوی را محبوب جلوه دهند، فعالیت می‌کنند.

او گفت: ۱۳ اسفند ۱۲۳۵ شمسی حاکمان این مملکت راه را برای استعمارگران باز گذاشتند آنان به طمع دستیابی به اهداف خود، بلای زیادی بر سر این مملکت آوردند. عهدنامه پاریس که بین ایران و انگستان امضا شد، کشور افغانستان که جزئی از این سرزمین بود به‌ دلیل نالایقی خلفا به دست دشمنان سپرده شد.

امام جمعه زنجان می گوید: خواهش من از جوانان این است که تاریخ کشورمان را بخوانند این کشور پهناور بود، اما توطئه همیشگی دشمنان همیشه بلای جان بوده است.

او با اشاره به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که این نهاد انقلابی به فرمان آن بزرگوار برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه برای مدد و یاری به محرومان ایجاد شد، تاکنون عملکرد چشمگیری داشته است.

نماینده ولی فقیه استان  زنجان با اشاره به روز‌های سوم، چهارم و پنجم شعبان ولادت پرشکوه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و میراث‌دار کربلا امام سجاد (ع)، می گوید: هر آن‌که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد قدردان زحمات پاسداران و جانبازان این سرزمین است که به ما درس عزت، آزادی و سرافزاری دادند.

او با اشاره به مشکلات پیش آمده در اوکراین و روسیه، می گوید: ما بلایی که شوروی بر سر این سرزمین آورد را فراموش نمی‌کنیم، اما سیاست ما همان است که مقام معظم رهبری در عید معبث بیان کردند. با کشته شدن مردم بی گناه، با تخریب زیرساخت‌هایی که متعلق به مردم است مخالفیم و سیاست ما همانند غربی‌ها دوگانه نیست.

امام جمعه زنجان گفت: اوکراین قربانی سیاست‌های آمریکا بوده و این بحران‌سازی آمریکا با دخالت در مسائل داخلی این سرزمین، راه انداختن اجتماعات و کودتا‌های رنگی و مخملی وضعیت این کشور را به اینجا کشاند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.