وزیر راه و شهرسازی :

نهضت ملی مسکن در استان مرکزی به خوبی کار شده

رستم قاسمی در بدو ورود به اراک گفت: یکی از استان‌هایی که در زمینه نهضت ملی مسکن خیلی خوب کار شده استان مرکزی است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به اراک در مورد دو موضوع نهضت ملی مسکن و درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

یکی از استان‌هایی که در زمینه نهضت ملی مسکن خیلی خوب کار شده استان مرکزی است و برای سقفی که در استان مرکزی هست آماده سازی در حال انجام است که جادارد از برادر عزیزم استاندار مرکزی تشکر کنم که این آمادگی را در استان ایجاد کردند که انشالله امروز شاهد شروع بخشی از عملیات هستیم.

یکی از اهداف سفر به استان مرکزی موضوع نهضت ملی مسکن است که در خدمت استاندار مرکزی امروز این موضوع را بررسی می‌کنیم که تعدادی از واحد‌ها امروز شروع می‌شوند و تعدادی هم برنامه ریزی شده تا گام بعدی شروع شود تا سهم استان به سرعت آغاز شود.

اتصال به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار هم دستور آقای رئیس‌جمهور هست و وزارتخانه‌ها باید خودشان را به این درگاه متصل کنند که فرصت خوبی است و می‌تواند در حوزه اشتغال به سرعت بخشیدن به مجوز‌ها عملیاتی بشود.

در وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه، چون زیرساخت‌های خوبی از قبل تهیه شده بود مثل سامانه املاک اسکان و سامانه نهضت ملی مسکن و همینطور سامانه‌های حمل و نقلی که امروز در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است این موضوع پیشرفت خوبی داشته است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی حدود ساعت ۸ و سی دقیقه صبح امروز   وارد شهر اراک شد و در فرودگاه اراک مورد استقبال استاندار مرکزی، نمایندگان مردم در خانه ملت و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

قاسمی به منظور شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۰ هزار واحدی نهضت ملی مسکن به استان مرکزی سفر کرده است.

همچنین شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک، بازدید از روند اجرایی طرح سه هزار و ۴۰ واحد مسکونی شهید سلیمانی اراک و بازدید از ۲ واحد تولیدی واگن پارس و هپکو این شهر و همچنین شرکت در نشست شورای مسکن استان مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.