فرمان خودرویی رئیس جمهور

خودروسازان موظف به ترخیص خودروهای دپوشده ظرف ۲ ماه هستند

رئیس جمهور از خودرو‌های مانده در انبار‌های ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و دستور داد مشکلات ترخیص این خودروها هر چه سریعتر حل شود.

هفته قبل بود که باشگاه خبرنگاران جوان چرایی احتکار خودروهای داخلی را زیر ذره بین برد؛ برای پی بردن به علت احتکار این خودروها، با افراد مطلع از پارکینگ خودروسازان به گفتگو نشستیم.

یکی از نگهبانان این پارکینگ ها می‌گوید این خودرو‌ها مدت زمان زیادیست که در پارکینگ مانده و نقص قطعات دارند، آنطور که این فرد می‌گوید مشکل اصلی این خودرو‌ها نداشتن برخی قطعات مانند صندلی و قطعات الکترونیکی است.

بعد از آن سازمان بازرسی هم به این موضوع ورود کرد به طوری که رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد که گاها دیده می شود که خودروسازان ده  ها هزار خودرو را در پارکینگ هایشان نگه می دارند که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

چند روز بعد از این اتفاق، ویدئویی به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسید که نشان می‌دهد خودرو‌های خودروسازان سر از پارکینگ بخش خصوصی در آورده است.

خودروسازان دلیل این احتکار را نبود چیپ ست‌هایی می‌دانند که مشکل جهانیست، حالا شرکت‌های دانش بنیان توانسته اند این چیپ ست را داخلی سازی کنند، اما دریغ از وجود خریدار؛ علی لو نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می گوید یکی از شرکت های دانش بنیان اقدام به تولید چیپ ست در کشور کرده است حتی به مدیران یکی از خودروسازان داخلی نیز این موضوع را بیان کرده با وجود اینکه این شرکت فاصله چندانی با شرکت خودروساز نداشته است اما خودروساز از محصولات او بازدید نکرد.

این موضوع حالا صدای نمایندگان مردم را هم در آورده است؛ فیروزی عضو کمیسیون صنایع مجلس می گوید مردم خیلی سال است که از وضعیت فعالیت خودروسازان رضایت ندارند، این نارضایتی ریشه در کیفیت خودرو، کاهش تیراژ، تحویل ندادن خودرو توسط خودروسازان دارد.

به گفته این نماینده مجلس خیلی سال است که از صنعت خودرو در رشد این زمینه ها توقعاتی وجود دارد که تاکنون هیچ کدام از آنها محقق نشده است.

بازدید از پیش اعلام نشده رییس جمهور از ایران خودرو 

حالا رئیس جمهور در برنامه‌ای، از خودرو‌های مانده در انبار‌های ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و ضمن گلایه دستور داد این مشکلات هر چه سریعتر باید حل شود.

رئیس‌جمهور در این بازدید که با همراهی وزیر صمت انجام شد از محل نگهداری خودرو‌های ناقص نیز دیدن کرد و به مسئولان ایران‌خودرو گفت هرچه زودتر به فکر تامین قطعات موردنیاز و ترخیص خودرو‌های دپوشده باشند.

آقای رئیسی پس از بازدید از انبار خودرو‌های ایران‌خودرو، با حضور در خطوط تولید در جریان آخرین وضعیت تولید قرار گرفت و دستوراتی را برای تحول کمّی و کیفی در صنعت خودروسازی کشور صادر کرد.

رهبر انقلاب یکشنبه ۱۰ بهمن در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، اعتراض مردم نسبت به کیفیت خودرو‌های داخلی را وارد دانستند و فرمودند صنعت خودروسازی کشور با وجود حمایت‌هایی که در طول سالیان اخیر از آن صورت گرفته، نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

رئیس‌جمهور پس از حضور در این کارخانه تولیدی دستوراتی به شرح زیر صادر کرد:

۱- در حوزه تولید؛

الف) تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حداقل ۵۰ % افزایش یابد.

ب) سازوکارهای لازم به منظور تولید و عرضه حداقل یک «خودروی اقتصادی» با ساختار به روز، فراهم گردد.

پ) در سال ۱۴۰۱ حداقل تولید ۳ خودروی قدیمی متوقف و ۳ خودرو جدید با کیفیت مطلوب، تولید و عرضه شوند.

۲- تولید خودروهای جدید و پیشرفته، خودروهای برقی، متصل و خودران گسترش یابد و سرمایه گذاری و بسترسازی برای ورود دانش و فناوری موجود در صنایع دفاعی و فضایی و ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ایجاد تحول در صنعت خودروسازی «در مقیاس اقتصادی»، فراهم گردد.

۳- نسبت به تامین قطعات مورد نیاز و ترخیص و عرضه فوری خودروهای دپوشده در انبارهای شرکت‌های خودروساز به بازار، تا نصاب استاندارد، حداکثر ظرف ۲ ماه آینده، اقدام شود.

۴- به منظور افزایش رقابت پذیری و رفع شائبه انحصار، متناسب سازی قیمت خودرو و جبران کمبود تولید به میزان مورد نیاز بازار، موانع قانونی و اجرایی واردات خودرو در سال ۱۴۰۱، حداکثر ظرف ۳ ماه آینده رفع گردد و با افزایش صادرات خودرو و قطعات، نسبت صادرات به واردات در صنعت خودرو افزایش یابد.

۵- در خصوص نحوه عرضه خودرو به مردم به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت مندی مردم؛

الف) ضمن حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه، فرآیند فعلی عرضه خودرو (از طریق قرعه کشی) فوراً اصلاح و شفاف سازی لازم در آن صورت گیرد.

ب) از ابتدای سال ۱۴۰۱ پس از تکمیل وجه، خودروهای پیش فروش شده باید بدون تاخیر بلاوجه، قابل تحویل به مشتری گردد.

پ) هرگونه واگذاری خودرو به شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی به صورت رانتی و غیرشفاف و متفاوت با رویه معمول فروش خودرو به مردم ممنوع است.

۶- به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از باری و مسافری، هرساله حداقل ۲۰ هزار خودرو (کشنده، کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس) فرسوده، از رده خارج شده و جایگزین کردن آنها با خودروهای با کیفیت برای صاحبان مشاغل مربوطه، تسهیل شود.

۷- به منظور افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل؛

الف) هرگونه استفاده از قطعات با کیفیت پایین در مونتاژ خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۱ مطلقا ممنوع است و دستگاه‌های مسئول موظفند با عرضه قطعات یدکی تقلبی و قاچاق به ویژه قطعات پر مصرف و موثر بر ایمنی خودرو نیز مقابله نمایند.
ب) خودروهای عرضه شده به بازار از ابتدای سال ۱۴۰۱، می بایست حداقل با ۳ سال یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر، ضمانت شوند.

۸- واگذاری مدیریت دولتی شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا حداکثر ظرف ۶ ماه آینده به بخش غیر دولتی تعیین تکلیف شود.

معاون اول رئیس جمهور، مسئول نظارت و پیگیری حسن اجرای این ابلاغیه خواهد بود.

گزارش از فائزه شعبانی اصل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
برزویی
۲۰:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
ماشین صفر کیلومتری که کمتر از یکسال میره تعمیرگاه چه فایده ای داره
جنس بذار ولی آشغال چه فایده ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
2 ماه براشون زیاده همین حاالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
وزارت صنعتت که اصل مافیاست تو اون قتل عام خودرویی باز مشدن کیسه هوارو تقصیر خودرو سازها ندانست واقعا بویی از انسانیت به مشام کسی میرسدد ؟ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
برای ایجاد یک تغییرات بزرگ و مثبت باید چند کار سریع و قاطع صورت گیرد...عزل و جایگزینی مدیران و افراد مشکل داری که سالهاست سکان هدایت شرکتهای خودرو سازی در دست مافیای اونهاست... خروج خودروهای دپو شده با نظارت کامل و دقیق افراد متعهد و قابل اعتماد وگرنه ظرف دو شب میشه خودروها رو تحویل دلالان مرتبط به مدیران خودروساز داد و پارکینگ رو خالی و به پارکینگ خصوصی دیگری منتقل و ازاونجا روانه بازار کرد...
خیلی سریع برنامه تبدیل وضعیت دولتی بودن این شرکتها رو به خصوصی سازی انجام داد تا دیگه انگیزه دزدی و سوء استفاده از بودجه و ساپورت مالی دولتی نباشه و باعث تحول این شرکتها از همه بابت باشبم البته به چه کسانی واگذار و با چه شرایط حساب شده و تحت کنترل وزارت صمت باشه خیلی مهمه.. واردات کسری و مورد نیاز مشتری به اندازه لازم در زمانهایی از پیش تعیین شده و کنترل بازار و از بین بردن این تفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد که مهر و لکه ننگی بر پیشانی وزارت صمت است ولی می بینیم چه با افتخار قیمتهای خودرو را در جدولی دو ستونه قیمت کارخانه و قیمت بازار آزاد منتشر هم می کنند... این تفاوت وسوسه انگیز مبلغیست که از جیب مصرف کننده میره تو جیب دلالال و رابط اونها در شرکتهای خودروساز و سفره ایی پر سود که از اون میلیاردها میلیارد میلیارد تا حالا خوردند.... این شرکتهای انحصلری دولتی هستند پس چرا دولت در کنترل و هدایت صحیح اونها اینقدر ضعیف و کم توان و بی عرضگی داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
چشمم آب نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
رئیس جمهور باید قاطعانه عمل کنه وقتی دستوری میده باید انجام بشه هرجا انجام نشد اول وزیر رو توبیخ کنه بعد رئیس و معاون و مسئولین رو اخراج کنه و اگه خلافی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۲۳:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام.جناب رییس جمهور گرامی و مجلس شورای اسلامی،مردم ایران هم اکنون حدود چهارمیلیون خودروی سواری نیاز دارند،خودروسازان حلبی داخلی در حال احتکار،گرانفروشی ده برابری هستند و توان پاسخگویی ندارند،به این خواست عمومی مردم در جهت واردات خودرو احترام و ارزش قایل بشید و دستور و اجازه واردات خودروهای ارزان باکیفیت و باتعرفه گمرکی فقط دو درصد برای عموم مردم را ازاد کنید تا به انحصار،احتکار و گرانفروشی داخلی پایان داده شود و جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ما دو سه هفته پیش خودش از سایپا برنده شده ..حالا هم این طرح ب ایران‌خودرو برای خانمش میخوره .یک ماشین هم تو حیاط دارند سه تا خودرو همزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقای رییس خواست باشه
این مافیا همان مافیا است که وزیر تو دوره قبل پایین کشیدن
Iraq
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تمام رییس جمهور های دنیا دنبال جنگ روسیه هستن رییس جمهور ایران دنبال التماس به پیاز فروش و خودرو ساز ها و تولید کنندگان لوازم خانگی که تو رو خدا کالا بدید دست مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خبر خوش برای خودروسازان ! توافق انجام شد ! قیمتها اومد پایین ! داروی قلبی یادت نره ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
می‌توانند نمیخواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقای رییسی .پس کو دولت مردمی .چرا به نظر مردم در مورد واردات خودرو احترام نمی گذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این حرفها شده جوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مستند اختاپوس را حتما حتما ببینید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
امیدواریم آقای رئیسی بالاخره یکبار به این طرح های چند ماهشون پایبند باشن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۷:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقای ریسی مردم شعار نمی‌خوام ،عمل می‌خوان ،مرد عمل باش
افزایش قطب‌های خودروسازی
بالا بردن میزان تولید و تولید گسترده و انبوه
رباتیک شدن خطوط تولید که هم سرعت و هم دقت و کیفیت را بالا میبرد
تولید ده ملیونی در سال
فراوانی در بازار و خرید راحت و آسان
خواست ما مردم اینه و فکر نکنم برای کشور بزرگی همچون ایران کار سختی باشه ،
این مدیران و مسولان ناشایست که کار را اینقدر کند پیش میبرند را هم بر کنار کنید و ما را به دانشمندان و فهمیده های جوان و با تلاش و جهادی بسپارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ایران خودرو همینه که هست.
نمیخواید نخواید. ماشین نخرید! یا اینکه از کشور برید یه کشور دیگه زندگی کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تو کی هستی که اینجوری با بی ادبی با این ملت حرف میزنی. نکنه سر سفره حرام ایران‌خودرو قد کشیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
درود بر شما
تنها نسخه ی درمان این بیماری مزمن و فراگیر ، واردات بدون قید و شرط خودروست.
اصلا چرا دولت مردمی در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان و نحوه ی تدوین راهبرد تامین خودروی مردم از خود مردم نظرسنجی نمیکنه!!!
تا کی این رفتارهای نمایشی و دهن پرکن میخواد ادامه داشته باشه!
مردم خیلی آگاه تر از اونی هستند که تصور میکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
گفته شد هفتاد هزار خودرو در پارکینک های ایران خودرو بدلیل کسری قطعات خاک میخورند.!
خوب این هفتاد هزار خودرو همه اشان از یک نوع قطعه مشخص کسری ندارند یک تعدادی چراغ ندارند یک تعدادی acu ندارند و یک تعدادی قطعات مختلف دیگر .
خوب چرا کسری قطعات را از یک دست نمی بینیم. یک خودرو چراغ کم دارد یکی دیگر از همان مدل چراغ دارد ولی acu ندارد !!!
Acu آن یکی که چراغ کم دارد را بر روی خودرویی قرار دهند که چراغ دارد ولی acu ندارد . به این ترتیب یک خودرو کامل میشود و اگر شیطنتی در کار نباشد که هست !!! آمار خودرو های ناقص کم میشود .
مطلب این است که یک عده ای در مدیریت های کلان و میانی دوست ندارند مشکلات کشور کم شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
همش به فکر پست و منصب خودشان هستند .تندرو ،مردم رادر تصمیمات کلان شریک نکردن
اصلا از ما ما نظر خواهی نمیشه با کدوم کشور روابط خوب داشته باشند با کدوم خوبتر با کدام دوری و دوستی .
با هر که دوست دارند نشست برخاست میکنند پول خرج می‌کنند پول میفرستند باذهز که نخوان باز زیر میزی میشینن ،پا میشوند و به ما میگن نه برای شما خوب نیست با بیگانگان آشنا شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فقط بگید دقیقا بوت کدوم مسول نوزده آبان به دنیا اومده یا بیست آبان یا ۲۱آبان برای اینکه ضایع نشه گذاشتند نوزده ابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
به دو بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نیاز به چیدن هیچ صغری و کبرایی نیست آقای رییس جمهور!
هیچ راهبردی به جز واردات بدون قید و شرط خودرو راهگشا نیست ولاغیر.
واردات هم بدون هرگونه محدودیت مدل و تعداد و ... تا زمانی ادامه داشته باشه که هم قیمت و هم کیفیت خودروهای داخلی در خور شان مردم و متناسب با درآمدشون بشه!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
...@...
۱۵:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
تا واردات خودرو آزاد نشه ، آش خودرو همیشه شور و بی‌مزه است... خودرو پراید را با مانیتور و کیفیت بهتر به عراق میدن ده میلیون تومان ، اما بی کیفیتش به ایرانی میدن ۱۴۰ میلیون...
کسی که این کار را میکنه ملت ایران را دشمن می‌بینه ...
بزن لطفا وای‌ج سی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگه درست باشه ،از بس نادانند و مزدور
ایران شده برای همسایگان نه برای ایرانی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یعنی عملیات سختی هست که 2 ماه زمان نیاز داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
فری خاکی
۰۰:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
پ ن پ
تو یه روز میریزنشون بیرون بدون قطعه
چی میگی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یه سری فقط ساز مخالف میزنن و فرقی هم نمیکنه موضوعش چی باشه !!
خب الان رئیس جمهور که داره خوب کار میکنه و طی 20 روز سواحل را که پشتش انواع غولهای مافیاایی چه خصوصی و چه دولتی بودن را آزاد کردن ! پس چرا به جای تقدیر بعضی بازم دارن هی میگن حرف میزنه و عملش هیچی و...! یه کم انصافم خوب چیزیه ! درسته گرونی و تورم و... هست ولی یک شبه که نمیشه همه را از بین برد واصلاح کرد ! انشاا... که مرحله به مرحله دست این اختابوسهای مملکت را قطع میکنه و مردم روی آسایش ببینند !
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۸:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
الان ی ساحل آزاد شد تموم؟؟ی کاری کرده چسبیدین به اون مشکل های معیشتی مردم بیخیال شدن.پارسال دلار شد 30 تومن پراید شد 120میلیون.الان دلار 25 تومنه پراید حدود 180 تومن.این تقصیر کیه؟؟برنج.میوه روغن....بازم بگم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آیا مشکلات اصلی مملکت ماسه های سواحل است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
برداشتن چهار متر فنس كاري نداره اگر راست ميگويد تمام بناها در اين محدوه رو خراب كنه و كنارش خيابان آسفالت شده قرار بده تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آیا رفتن به سواحل شنی دل خوش نمیخواد!
پول نمیخواد!
آرامش نمیخواد!
آیا اولویت مردم، الان آزادسازی سواحل شماله؟ یا سفره و شکم مردم؟ یا مدیریت بازار؟ یا بدست آوردن دل مردم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مسخره بازیه آخه چقدر مهلت براز مکیدن خون ملت میدید؟ رفیق دزد و شریک قافله، غیر از این نمیشه برداشت کرد. قاطعیت جبهه آدما رو مشخص میکنه ، باکسی که گفتمان و بحث سرش نمیشه توافق و سازش معنی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
درستش «شریک دزد؛ رفیق قافله» هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اون روزی میاد که به مردم التماس میکنید که خونتون رو نریزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران
۱۴:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
هم اکنون حدود چهارمیلیون خودروی سواری نیاز دارند،خودروسازان حلبی داخلی در حال احتکار،گرانفروشی ده برابری هستند و توان پاسخگویی ندارند،به این خواست عمومی مردم در جهت واردات خودرو احترام و ارزش قایل بشید و دستور و اجازه واردات خودروهای ارزان باکیفیت و باتعرفه گمرکی فقط دو درصد برای عموم مردم را ازاد کنید تا به انحصار،احتکار و گرانفروشی داخلی پایان داده شود.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
طرف مدیر و رئیس تو بخش قطعات موتوری تو شرکت ساپکو هست اونوقت بیرون با سازنده بیزینس داره خوب معلومه کیفیت فقط یک تخیل میشه دیگه .با سازنده ای که خودش سهامدارشه لابی میکنه و بی کیفیت ترین قطعه وارد خودرو ساز میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فکر کردید اگه به بازار تزریق شه خودروساز با قیمت کارخانه ای میفروشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۳:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
این دستور دردی را دوا نخواهد کرد .
رئیس جمهور باید تا حالا دستور واردات خودرو را می‌داد... واردات خودرو از چین بهترین درمان است .البته عوارض گمرکی نباشه تا ملت بتوانند با بیست میلیون صاحب خودرو شوند...
چرا وقتی مردم می‌توانند با ۵۰ میلیون بهترین خودرو را سوار بشن باید همان خودرو را میلیاردی به فروش برسد... این معضل فقط به دست ملت حل میشود که خودرو نخرند،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر قراره همه ماشين داشته باشن ديگر جاي در خيابان و محله پيدا نميشه. قرار نيست كه همه خودرو داشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
برای شکایت از خودرو سازا باس چکار کنیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۳:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقایون و خانوم های تحلیلگر و اقتصاددان
همگی تا اواخر سال اینده صبر کنید و دندون به جیگر بگیرید
اگه که وعده ها عملی نشد بعد دورهم میام فحش میدیم
بنده خدا دوروزه (دستور) داده شما در کمتراز ۲۴ ساعت نتیجه میخواید:)))))))))))))
کمر هرچی تحلیلگره شکوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سالیان سال هم مسول بودن و می‌دیدند پس دو روز نیست عزیز ،یکم عاقل باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دو روز نیست تا اینجا 6 ماه و اندی...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یک ماه و نیم دارم ز میزنم سایپا قراره ماشین تحویل بدن هر دو هفته یکبار میگن دیروز ماشین شما بارگیری شده!!!! ۲ماهه سره کاریم
۲هفته بعد ز میزنم میگه همکارم اشتباه کرده دیروز تحویل شرکت باربری دادیم
تمام مدارک رو دادند مدل ماشینم زدند ۱۴۰۰ حالا معلوم نیس کی تحویل میدن ایشاا.. !!!هفته آخر اسفند!!!
فقط لعنت
لعنت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقای رئیسی اگه خودروسازی رو درست کنی یعنی رودست نداری
Iran (Islamic Republic of)
حاج فریدون کبیر
۱۳:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دورود بر شرفت اقای رئیسی
اینکه مشکلات رو فهمیدی و اومدی و این بسات مزخرف رو جمع بکنی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
حالا کو تا درست کردن و سر و سامان دادن به خودروسازی،عجله نکن هنوز برای قضاوت زوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فیلمهای زیبایی در حال پخش است.
Iran (Islamic Republic of)
انسانم آرزوست
۱۳:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یک سوال دارم اگه این ماشین ها مشکلecuدارن پس چطوری حرکت می کنن می رن روی تریلی برای حمل چطوری شما اونا رو پارک می کنین تو پارکینگ خودروسازها نگید که هل میدین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
به امید نابودی دو شرکت خودرو ساز ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
کاری نداره که
روی ماشین قطعات رو عمدی میتونی نصب نکنی بعد به اسم نقص فنی بذاریش تو پارکینگ
هر بازرسی هم اومد بگی احتکارش نکردیم بخاطر نقص فنیه اینجاس همشم تقصیر آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اقا توایران ماشین بعداز20سال تازه ارزش پیدا می کنه وعتیقه میشه واگر یه ماشین همون درب پوسیده 20سال قبل را داشته باشه بیشتر قیمت می خوره واگر دربش یاگلگیر نوروش نصب شده باشه ازقیمتش کم میشه واقعا بورسی ها مسخره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اقا توایران ماشین بعداز20سال تازه ارزش پیدا می کنه وعتیقه میشه واگر یه ماشین همون درب پوسیده 20سال قبل را داشته باشه بیشتر قیمت می خوره واگر دربش یاگلگیر نوروش نصب شده باشه ازقیمتش کم میشه واقعا بورسی ها مسخره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر قصاب ، ما گرسنه و آواره ایم و مرگ بر ارباب قصاب و لعنت به ارباب ارباب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
وقتی کارگر کارخونه یا هر کارگری شکمش سیر باشه دغدقه ی هیچ چیزی رو نداشته باشه تمام تمرکزش رو میزاره رو کارش اما تو ایران کارگر فقط میخاد ساعت کارش رو پر کنه بزنه بره از محیط کارش چون هرچقدر بیشتر تو محیط شغلیش باشه از نظر معیشتی و اجتماعی بیشتر لطمه میبینه بخاطر همینه همه شعارشون این شده وقتی ی چیزی رو کارگر بد میسازه یه کارگر دیگه میگه داداش این بد بسته شده میگه ولش کن گور باباش بفرست بره همین فکره تمام کارگران ایرانه اونایی که نمیگن هم بعدا میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
توی نظرات دیدم که گفته شد مدیرعامل ایران خودرو رفته ارمنستان عشق و حال
تو اخبار هم گفته شدقرار بود وزیر صمت همراه مدیرعامل ایران خودرو بره ارمنستان
که با دستور ریس جمهور, وزیر سفرش رو به تعویق انداخت و مدیرعامل ایران خودرو تنهایی رفت و وزیر صمت هم بعد از بازدید ریس جمهور راهی ارمنستان شده
#جهاد تبیین—
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اصلا نیازی به این همه مسخره بازی و دلقک بازیا نیست ی راهکار داره فقط و فقط واردات خودرو رو بدون عوارض و گمرک به داخل ازاد کنید ببینید تو ۶ ماه سایپا مازراتی میسازه ایرانخودرو بنز با کیفیتی بالاتر از بنز و مازراتی دقیقا همون بلایی که سر خودرو سازی اومده دارن با بی لیاقتی و بی کفایتیشون سر لوازم خانگی میارن یخچال خریدم درش بسته نمیشد پس دادم نماینده شرکت علنأ میگه این تازه با کیفیتشه چیزهایی میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
6ماه نیست که سمند گرفتم دیروز بردم کاتالیست رو عوض کردم فاکتور شده 15 میلیون االبته گارنتی بود
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
الان بار چندمه که دارن هی از واردات و افزایش تیتراژ و کیفیت و... خودرو میگن و مجلس هم گاهی یه چیزی میگه بعدم هیچ اقدامی !! انگارم نه انگار حرفی زدن ! دولت و مسئولانی که زورشون به مافیای خودرو نمیرسه واقعا میشه اسمشونا گذاشت مسئول ؟؟! اینم چند مدت تو خبرها میگن و آخرم هیچ اتفاقی نمی افته ! ولی بازم به ygc که لااقل پیگیری میکنه و یه تلنگر هم شده میزنه بلکه مسئولین یه تکون بخودشون بدن واگرنه که هیچی !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه هاشمی رفسنجانی را که حسن روحانی کذاب ، دزد و خائن را تو پاچه ملت کرد.
حسن روحانی تو ۸ سال گذشته ، مملکت را به اندازه ی ۸۰ سال به عقب برگرداند. باید محاکمه و اعدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
همه از این کیسه خوردند پس بهتره آنهایی که کار بدست میگیرند به گذشته برنگردند و گناه را به گردن دیگری نندازند و فرافکنی را کنار بگذارند.
حالا چرا کند و بد عمل میشه؟؟!!
مردم فهم و شعور دارند عزیز و خودشان همه چیز را می‌بینند و درک می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۸:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
شما ی لطفی بکن پارکت رو عوض کن.روحانی 8 سال بود.قبل اون چیکار کردین؟؟بعد اون چیکار کردین؟؟؟یعنی این نوع منطق ک شما دارین در حد ی بچه ابتدایی هست.الان 9 ماهه دولت عوض شده وای همه چی داره گرون میشه.این چ ربطی به روحانی داره.چرا بی عرضگی خودتون میندازین گردن بقیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام آقای رئیسی خسته نباشید.اولا وزیر صنعت کجاست که شما وظیفه ایشون را انجام می دهید؟بزرگوار وزیر باید خودش بره توی پارکینگ خودرو ها 1- لیست تعداد خودروهای بدون قطعه2- لیست کمبودی قطعات 3-رویت کیلومتر خودروهای ناقص 4-نحوه حمل خودروها به پارکینگ 5-تعداد قطعات خریداری یا تآمین شده6-تعداد قطعات مصرف شده با تطبیق مثلا با شماره موتورخودرو 7- تعدا موجودی قطعات کمبود شده8- زمان ورود خودرو به پارکینگ ها رو دریافت کنه و یک روز وقت بزاره و مطمئنم که خواهد دید که همه خودرو سازها دروغگو هستند و دستشان رو میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خودرو یک نیاز اساسی و یک نیاز راهبردی در صنعت است.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اکثر این خودروها به حدی در مقابل گرما و سرما و شرایط بد نگهداری شدند که قسمتهای مانند سینه و قسمتهای لاستیکی و پلیمری مثله خودروهای کهنه شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۲:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
هر ایرانی حداقل دو خودرو خودرو های دوم و سوم هم وارد زندگی مردم مصرف زده شده خیابانها و جاده ها هم پر شده از آهن و دیگر امنیت وجود ندارد گاهی دوساعت پیاده از حاشیه شهر خارج می شوم تا حداقل ساعاتی خودرو و خودرو سوارها را نبینم و احساس امنیت و آرامش کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
حرف مفت نزن شهرها شهر نیستند ،ابر شهرهایی چندین و یا ده ملیونی و خیابانهایی باریک و و شهرهایی با برج و بارو و بلند مرتبه بسیار‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خودرودر کشور های جهان دوم یادرحال توسعه اسباب بازی محسوب وبعد از ۵سال ازرده خارج می شود ولی درایران اینقدر گران هست که باید زگهواره تا گور بایک خودروبمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مدیرعامل تو این اوضاع خراب رفته ارمنستان عشق و حال اونوقت خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۱:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یکبار خیرتان به ملت خودتان نمیرسه،توان اداره ندارید بیخود میکنید پا پیش می‌گذارید و راه را برای اداره جوانان خوش فکر باز نمی‌گذارد.
در دنیا و آخرت مدیونید و از آخرت خود بترسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر توان ندارند پس چه طور واکسیناسیون رو با کمک مردم پیش بردن و سواحل را آزاد کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آخرت چیه حاجی. من میخوام دنیام آباد باشه باس کیو ببینم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
از دنیا و وژدان های خود هم بترسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سواحل به درد خودتون می خوره.فکر نون باش که خربزه آب است.
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۱:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مشکل اصلی اینکه مسئولین تو مملکت راحت دروغ میگن و هیچ کس پیگیر دروغ گویی نیست.ولی ب ادعا باشه میگیم کشور مسلمان هستیم.ولی راحت وعده دروغ میدیم و هیچ کس پیگیر نیست.الان چند ساله هر مسئولی وعده چند ماهه میده ولی هیچ کس پیگیری نمیکنه.و موعد وعده که میرسه با دادن رانت دهن مسئولین رو میبندن.واونقدر از هم سوتی و آتو دارن ک این همه خودرو خارج از سیستم جابا میشه کههیچکسجرات اعتراض نداره.با این کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آخه نیست که مردم هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دمت گرم
فقط پیگیری کن تا آخر پیش بره
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
افزایش قطب‌های خودروسازی به ده قطب خودروسازی و هر کدام به ظرفیت یک ملیون دستگاه در سال
چهار قطب خودرو بنزینی و دیزلی
سه قطب خودرو برقی
سه قطب خودرو پایه گازسوز
به همین سادگی کم کم وارد جهان خودروهای پاک هم خواهیم شد.
مسول و مدیر خوب و دلسوز و خوش فکر ،خودروسازی ما ندارد و با این مافیایی ها نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر حریف باند مافیایی خودرو سازان شدید ما اسممان عوض میکنیم
خودرو سازان مثل گربه هر جور که پرتشان کنید باز چارچنگولی میان رو زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
پس اسمتو عوض کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر حریف باند مافیایی خودرو سازان شدید ما اسممان عوض میکنیم
خودرو سازان مثل گربه هر جور که پرتشان کنید باز چارچنگولی میان رو زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر حریف باند مافیایی خودرو سازان شدید ما اسممان عوض میکنیم
خودرو سازان مثل گربه هر جور که پرتشان کنید باز چارچنگولی میان رو زمین
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۱:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ریسی هم توان کنترل و هدایت و اداره خودرو سازی و افزایش قطبها و افزایش تولید را ندارد.
افسوس برای صنعت خودرو و ما مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس خیلی بهت برخورده یعنی کوری و کر که نمیبینی؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خداازشون نگذره الان 3ماهه پول ماشین نقد گرفتن بعد دوماه باز دبه در اوردن که باز باید دومیلیون ونیم بریزین به حساب وهنوز که هنوزه خودرو تحویل ندادن کی میخواد جواب گو مردم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
چرا همه رو عین خودت می بینی
ساده لوح خودتی، مودب باش
چیه داری از وجود یه ریس جمهور پیگیر و دلسوز میسوزی.،...
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این نظر 20 بارررر تکرار شده و نمیدونم چرا ناظرش همشو زده تائید ولی بعضی نظرات را کلا تائید نمیکنن بااینکه حرف خاصی هم نیست!
Iran (Islamic Republic of)
فریدون کبیر
۱۳:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
باشه عامووووووو توخوبی!
ماهی رو هروقت از اب بگیری تازست.
حناهاش هم رنگ داره اونم چه رنگی
فقط تو بجا حنا یه چی دیگه برداشتی
یا خواستی بر نداری:)))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟آقای رییس جمهور مردم انتظار قاطعیت و برخورد با خودروسازان را دارند نه بیانیه..
Switzerland
Bm1
۱۹:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
کاش معلوم میشد صاحبان خودرو شخصی هستند یا دولتی یا هردو ... اصلا مگه میشود دزدی و رذالت به این آشکاری را ندید...صنعت خودرو خودکفایی نخواهیم ،کی را باید دید ،،، مافیای خودرو و مافیای مسکن یکی هست !*!! تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
عبدلی
۱۵:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بابا رضالت و پستی امثال جنابعالی تا کجاست؟ کدوم حنا کدوم کشک، رئیسی ا داره جهادی کار میکنه،
تا کور شود هر که نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب رئیسی ، شما چند سال رئیس قوه قضائیه بودی؟
حالا بعد چند سال که در قوه قضائیه بودی و چندین ماه که در راس قوه مجریه تشریف دارین و به مذاکرات برجام هم که در شرف رسیدن به توافق هست اشراف کامل دارین ، تازه یادنون افتاده که خودرو سازها و بخصوص ایران خودرو که دولتی هست ، خودروهای ناقص و تو پارکینگها احتکار کردن ؟
شما که نقش ناجی ملت و بازی میکنین تا حالا کجا بودن ؟
جوری با مسائل و مشکلات کشور برخورد میکنید که انگار تا حالا توی کشور نبودین و از یک سیاره دیگه برای نجات مردم ایران نازل شدین...
حنای شما دگه رنگ نداره ، این فیلما رو هم برین جایی بازی کنید که خریدار داشته باشه.هر چند انسانهای ساده لوح تو این مملکت کم نیستن ، وگرنه اوضاع ما بهتر از این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دورو بر شرفت آقای رئیس جمهور، اون از واکسیناسیون، اون از سواحل دم شما گرم که داری مشکلات رو حل می کنی و به فکر ملتی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نگفته که قیمت کاهش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اون روز که رفته ایران خودرو مدیرعامل جان رفته بوده ارمنستان عشق و حال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
هنوز فرق بین کسانی که دارند کار انجام میدهند با کسانی که فقط حرف زدند و فقط دنبال منفعتشون بودند نمی‌دونیم
باید اینجور بلاها هم سرمون بیاد
از چندین سال گذشته هیچ رییس جمهوری نتونست جلوی این رانت خوارها رو بگیره ، حالا هم که یکی پیدا شده داره کاری انجام میده با این تیکه انداختن ها دارند تخریب می‌کنند ، یا این افراد از همون جنس آدمها هستند که خودشون دستی در رانت دارند و نگران آن هستند و یا واقعا ندانسته این حرفها رو میزنند انشالله که عاقبت همه آدمها به خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آقای مدیرعامل تو این شلم شوربا رفته ارمنستان اونوقت رییس جمهور مملکت اومده ایران خودرو پیگیر کار خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عملا" دستورات رئیسی باعث توسعه رانت خودرو شد بیشتر و کمکی به اوضاع اسفبار خودرو در کشور نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
حالت خوبه؟
:)))))))
کنر تحلیلگران اقتصادی رو تو یکی شکوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
پس دپو شده اند
آقای ریس خودرو ها دپو نشده این مدیرانه که دپو شده اند
اگر فکری دارید یه فکری به این مدیرنماها بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تنها راه بستن کارخانجات خودرو سازیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این چه بازدید از پیش اعلام نشد ه ای است که اخبارش دست همه رسانه هاست شورش را دراوردن درمورد واکسن و عوارضش ودرصد مبتلایان میگویند امار نداریم اما برای جریمه کردن خودرو ها و دست کردن به جیب ملت امار صاحب خوردرو ها که واکسن نزدند دارند وبا پلاک خودرو می توانند به راحتی مشخص کنند دیکتاتوری یعنی مردم را مجبور به کاری کر دن که جرم نیست جریمه مال وقتیه که کسی جرمی مرتکب شده باشدوتخلفی مرتکب شده باشد این باز گداشتن وازاد گذاشتن مسافرت ها بیشتر عامل شیوع کرونا هست یا نزدن واکسن اینهمه ادمی که بخاطر عوراض واکسن جانشان را ازدست دادند چه کسی پاسخگوست چند سال پیش هم مدام تبلیغ کردند دو فرزند کافیست وخانواده هایی که فرزند چهارم به بعد داشت به نوعی بامحرومیت هایی جریمه میشدند وحالا تبعات ان روشن شده وبا این وضع ناسامان مردم را به فرزند اوری تشویق میکنند ایا این خورو سازها که سالها با جان مردم بازی کردند نباید باز خواست شوند نباید جریمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
جمع کن بابا.
نمیخوای از کشور برو یه جا دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس انتر 11:04 تو و امثال تو و بالا سریات گورتونو گم کنید از مملکت ما برید بیرون که بری گندتون کشور رو تبدیل به گنداب کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۱۲:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس۱۱.۴ ........اضافه نخور رو دل میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خودت جمع نکنه از اون مرفهان بی درد نو کیسه هستی که با مکیدن خون مردم گنده شدید که اگر زمین وزمان زیرو رو بشه ککتون نمی گزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این چه بازدید از پیش اعلام نشد ه ای است که اخبارش دست همه رسانه هاست شورش را دراوردن درمورد واکسن و عوارضش ودرصد مبتلایان میگویند امار نداریم اما برای جریمه کردن خودرو ها و دست کردن به جیب ملت امار صاحب خوردرو ها که واکسن نزدند دارند وبا پلاک خودرو می توانند به راحتی مشخص کنند دیکتاتوری یعنی مردم را مجبور به کاری کر دن که جرم نیست جریمه مال وقتیه که کسی جرمی مرتکب شده باشدوتخلفی مرتکب شده باشد این باز گداشتن وازاد گذاشتن مسافرت ها بیشتر عامل شیوع کرونا هست یا نزدن واکسن اینهمه ادمی که بخاطر عوراض واکسن جانشان را ازدست دادند چه کسی پاسخگوست چند سال پیش هم مدام تبلیغ کردند دو فرزند کافیست وخانواده هایی که فرزند چهارم به بعد داشت به نوعی بامحرومیت هایی جریمه میشدند وحالا تبعات ان روشن شده وبا این وضع ناسامان مردم را به فرزند اوری تشویق میکنند ایا این خورو سازها که سالها با جان مردم بازی کردند نباید باز خواست شوند نباید جریمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این چه بازدید از پیش اعلام نشد ه ای است که اخبارش دست همه رسانه هاست شورش را دراوردن درمورد واکسن و عوارضش ودرصد مبتلایان میگویند امار نداریم اما برای جریمه کردن خودرو ها و دست کردن به جیب ملت امار صاحب خوردرو ها که واکسن نزدند دارند وبا پلاک خودرو می توانند به راحتی مشخص کنند دیکتاتوری یعنی مردم را مجبور به کاری کر دن که جرم نیست جریمه مال وقتیه که کسی جرمی مرتکب شده باشدوتخلفی مرتکب شده باشد این باز گداشتن وازاد گذاشتن مسافرت ها بیشتر عامل شیوع کرونا هست یا نزدن واکسن اینهمه ادمی که بخاطر عوراض واکسن جانشان را ازدست دادند چه کسی پاسخگوست چند سال پیش هم مدام تبلیغ کردند دو فرزند کافیست وخانواده هایی که فرزند چهارم به بعد داشت به نوعی بامحرومیت هایی جریمه میشدند وحالا تبعات ان روشن شده وبا این وضع ناسامان مردم را به فرزند اوری تشویق میکنند ایا این خورو سازها که سالها با جان مردم بازی کردند نباید باز خواست شوند نباید جریمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این یعنی انقلابی ، سریع ، قاطع .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
الکی دل مردمو خوش نکنید چندین دهه هست روی ثروت مردم خوابیدین وبا نادونیتون دارید نابودش میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آخه نیست که مردم رای کنسرتی داده بودن
۱۲
آخرین اخبار