استاندار همدان:

۱۵۱ واحد صنعتی غیرفعال در استان همدان وجود دارد

استاندار همدان گفت: در استان ۱۵۱ واحد صنعتی غیر فعال وجود دارد که بخش عمده ای از این واحد‌ها به علت نبود اراده تولید، از مدار خارج شده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل یا راکد باشد و تمام مدیران موظف به حل مشکلات به منظور افزایش تولید و اشتغالزایی هستند.

او گفت:باید با دقت بررسی و آسیب‌شناسی کرد که چرا تولیدکننده پس از سرمایه‌گذاری از مدار تولید خارج شده است  و اگر موانعی موجود بوده که قابلیت رفع آن وجود دارد باید با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به قید فوریت برطرف شود.

استاندار همدان گفت: آن دسته از واحد‌هایی که به علت تملک بانک‌ها از مدار تولید خارج شده‌اند باید هرچه سریع‌تر به افرادی که اهلیت دارند واگذار شوند.

قاسمی فرزادگفت: فعالیت مستمر واحد‌های تولیدی در طول سال الزامی است؛ برخی از واحد‌ها به صورت فصلی فعالیت دارند که می‌توان با برنامه‌ریزی لازم برای ایام تعطیل نیز فعالیت جدید تعریف کرد.

او گفت: سال آینده تعهد ایجاد ۲۳ هزار شعل را داریم که با توجه به برنامه‌ریزی‌های منسجم صورت گرفته در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدمات و معدن این حداقل میزان اشتغال ایجادی برای سال آینده در استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.