نماینده مردم چابهار در مجلس:

مردم جنوب بلوچستان سال‌هاست چشم‌انتظار گازند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم جنوب بلوچستان سالهاست چشم‌انتظار گاز هستند و شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده شامل چابهار، کنارک، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند فاقد لوله گاز هستند.

معین‌الدین سعیدی  گفت: وزیر نفت متعهد شده بخشی از شهر‌های حوزه انتخابیه بنده تا شهریورماه سال آینده گازرسانی شود، گفت: امروز در دیگر استان‌های کشور حتی مردم روستا‌ها هم از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اما در حوزه انتخابیه بنده حتی در شهر‌ها هم از گاز خبری نسیت.

او گفت:بسیاری از مشکلات مردم و به ویژه بحث رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی وابسته به اتصال گاز به شهرک‌ها و کارگاه‌های صنعتی است و در این راستا موضوع گازرسانی به جنوب بلوچستان را با اولویت دنبال خواهم کرد؛ به موازات آن باید بحث شبکه درون شهری توزیع گاز دنبال شود تا به محض رسیدن گاز، مردم در منازل از این نعمت بهره‌مند شوند.

به گفته نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی  بحث شبکه درون شهری بسیار مهم است چرا که ما شاهد هستیم مردم ساکن در شهر زاهدان به عنوان مرکز استان، سال‌ها پس از رسیدن گاز به زاهدان همچنان کپسول به دست هستند و بعضاً مجبورند ساعت‌ها دنبال کپسول گاز بگردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار