هپکو و رونمایی از محصولات جدید در جشن ۵۰ سالگی

در جشن پنجاه سالگی شرکت هپکو با حضور کارگران این کارخانه از محصولات جدید رونمایی شد.

کارگران شرکت تولید ماشین آلات راهسازی شرکت هپکو در آستانه عید مبعث برای ۵۰ سالگی این کارخانه جشن گرفتند و در این مراسم چند محصول جدید هپکو رونمایی شد.

میقانی قائم مقام شرکت هپکو در زمینه محصولات جدید این شرکت توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد.

امروز از نسل جدید بیل‌های زنجیری و لودر‌های سنگین ساخت هپکو رونمایی شد و دو محصول استراتژیک بیل‌های ۲۲ تن زنجیری نسل جدید و لودر ۷ تن نوین که در بازار مصرف کنندگان بسیاری دارد بعد از سال‌ها دوباره در خط تولید هپکو تولید شد.

سال آینده هم تولید دامپتراکت‌های معدنی در دستور کار است و با تلاش کارگران و مهندسان درابتدای سال ۱۵۰ دستگاه انواع محصولات به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

قائم مقام شرکت هپکو قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و کیفیت بالا را از مزیت‌های ماشین آلات سنگین تولید شرکت هپکو عنوان کرد.

رفیع مدیرعامل هلدینگ هپکو هم در زمینه فعالیت‌های این شرکت مادرصنعتی تولیدی توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

شرکت هپکو اراک با ظرفیت سالانه ساخت ۳ هزار دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی در خاورمیانه همواره بزرگترین و برترین بوده است.

دهه ۷۰ و اوایل دهه هشتاد اوج بالندگی هپکو با تولید سالانه ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی بوده است، پیشرفتی که به مدد تلاش مهندسان و کارگران غیور این کارخانه حاصل شد.

متاسفانه باز هم واگذاری غیر اصولی سبب شد ابر صنعت ایران به دست نا اهلان بیافتد و سال‌ها از گردونه تولید دور بماند و بازار داخلی و خارجی را از دست بدهد.

ریشه دار بودن این صنعت و غیرت کارگران و مهندسان و عزم ساختن دوباره سبب شد تا دوباره جریان تولید در این کارخانه برقرار شود و امروز خرسندیم که از محصولات جدید رونمایی می‌شود.

خوشبختانه با حمایت معادن، وزارت راه شهرسازی و شهرداری‌ها تا کنون قرارداد‌های خوبی منعقد شده است، اما واردات ماشین آلات دست دوم راهسازی و معدنی همچنان کام هپکو را تلخ می‌کند.

مدیرعامل هلدینگ هپکو ضمن تشکر ازجریان سازی رسانه‌ها در انعکاس مشکلات این ابر صنعت و رساندن مشکلات به گوش مسئولان گفت: امیدواریم با لغو واردات که هر ساله چیزی نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار ارز از کشورمان خارج می‌کند هپکو دوباره به روز‌های اوج خود باز گردد و خبر‌های مسرت بخش و مثبت را به مردم اطلاع دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.