امیر سرتیپ نصیرزاده:

اقتدار ایران قابل معامله نیست

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مقامات ما بار‌ها گفتند که درخصوص اقتدار و توانمندی‌هایمان به هیچ عنوان و به هیچ قیمتی معامله نمی‌کنیم.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده گفت: اقتدار ما حاصل دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و این باعث شده تا برخی از کشور‌ها و ملت‌های دنیا از ما برای ایستادگی در مقابل ظالم الگو بگیرند و اینکه به عده دشمن نگاه نکنند، بلکه به توانمندی‌های خود متکی بوده و امنیت کشورشان را خودشان تأمین کنند.

به گفته جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، «هم‌اکنون گسستگی عجیبی بین برخی مدیران میانی دولتی با نظامی‌ها وجود دارد و حتی در جا‌هایی عنوان می‌کنند که نظامی‌ها نباید باشند؛ چنین نگاهی، به توسعه اقتصادی کشور آسیب می‌زند؛ در حالیکه اگر مزایای پیوستگی بین اقتصاد و نظامی‌گری را بدانند، دیگر عنوان نمی‌کنند که حضور نظامی‌ها آسیب می‌زند؛ چون این موضوع جزو ضروریات است.»

امیر نصیرزاده گفت: در دنیای امروز اگر کشوری قوی نباشد، قدرت‌ها به او اجازه نمی‌دهند که اقتصادش را توسعه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خفه بشین. مگر توخواب ببینیدایران خلع سلاح شده. که بفرما بزنه برای حمله به ایران. اکراین رو دیدیم. که چه جوری خلع سلاحش کردین بجاش مرغ پخته وبرنج بهش دادین. خداروشکرتسلیحات ایران مخصوصأ موشکهاهرروز نقطه زن وتاکتیک پذیرتر و دوربرد تر از همیشه هستند. درودبر ایران
آخرین اخبار