دولت سیزدهم شعار سال ۱۴۰۰ را به خوبی محقق کرد

تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که دولت سیزدهم در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ موفق بوده است.

حمیدرضا ترقی گفت: دولت سیزدهم اصلاح سیاست کسب و کار و پیگیری قانون کسب و کار را راه‌اندازی کرد و از امضاهای متعدد برای موافقت با طرحها و پروژه‌ها جلوگیری کرد و این امر را به سمت الکترونیکی شدن سوق داد.

به گفته ترقی دولت سیزدهم به خوبی به سمت رفع موانع تولید گام برداشت و از سوی دیگر به بانکها تذکر داد که حق ندارند به دلیل بدهی‌های خود از بنگاههای اقتصادی، مانع تولید شوند و راههای دیگری برای تامین بدهی های خود در پیش بگیرند.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: هزاران بنگاهها اقتصادی که تعطیل شدند و تولیدشان متوقف شده بود، خوشبختانه دوباره راه اندازی شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
ااقای ترقی الان مانع زدایی صورت گرفت ؟ شاید بگویید بلی درصورتیکه بنده با ساخت سوله وخرید دستگاه وگرفتن تسهیلات بانکی قصد راه اندازی خط تولید لوازم بهداشتی وارایشی را داشتم هنوز که هنوز هست موفق به اخذ مجوز نشدم شماچطور مانع زدایی را تحقق کردید بله اخیرا دستگاهها دم عید قرار شد انلاین اقدام کنند که هنوز جواب ما نیومده است لطفا شعار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
اقای ترقی این بنگاهها وشرکتها برای چی تعطیل شده اند؟ اگر بخاطر بدهی ونپرداختن اقساط تسهیلات بانکی بود خوب بانکها که صرفا با داشتن وثیغه نمیتوانند شرکت ویا کارخانه ای را توقیف کنند حتما بارای دادگاه بود همان دادگاهی که اقای رئیسی رئیس دستگاه قضا بود پس لطفا این را پیروزی رئیسی ودولت رئیسی لقب ندهید یعنی قاضی رئیسی رای توقیف را صادر کرد ودرانتخابات اقای رئیسی با یک دوربین بدوش رفع توقیف کرده بود لذا اگر ملامتی هست باید به دستگاه قضا باشد نه دولت سابق
آخرین اخبار