شهروند خبرنگار اصفهان؛

درخواست اهالی بوئین میاندشت برای احداث فضای سبز + فیلم

مدتی است که خشکسالی در بلوار امام علی شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان باعث گلایه شهروندان این منطقه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  افزایش فضای سبز به ویژه در میادین اصلی شهر یکی از اصول مهمی است که باید از سوی مدیران شهری مورد توجه قرار گیرد. در چند دهه اخیر درختکاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مردم در سراسر کشور به منظور افزایش سرانه فضای سبز اقدام به کاشت درخت‌هایی در نزدیکی محل سکونت خود می‌کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

اما متاسفانه این روز‌ها بلوار امام علی در شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان فضای سبز مناسبی ندارد و این موضوع باعث گلایه شهروندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رفع این مشکل شد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان


بیشتر بخوانید:

تخریب منابع طبیعی دغدغه این روز‌های اهالی روتوند + فیلم


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام بلوارامام علی یکی از زیباترین وردی این شهر است که میشه با آرایش این بلوار یه زیبایی خاصی به این شهر بخشید که متاسفانه باهمه این حال که ساخت های جدید وطرح نهضت مسکن ملی در این بلوار دردست اجراست ولی فعلا هیچ فضای سبزی نداره واز طرفی زمینهای این بلوار بسیار مناسب جهت تآمین زمینهای مسکن ملی است واگر اجرا بشه مشگل مسکن این شهر حل میشه البت فرماندار محترم وبنیاد مسکن در این راستا بسیار در تلاشن ولی بدلیل منطقه محروم بودن یک سری مشگلات بودجه ای است البت این گونه بنظر میرسه که انشالا بامدیریت درست فرماندار وبنیاد مسکن وشهرداری مشگل مسکن هم در این بلوار به سرعت انجام میشه ورفع میشه ومشگلات بودجه ای هم رفع میشه وما شاهد آبادی بوئین میاندشت وبلوار امام علی باسرعت بیشتری نسبت به قبل میشویم انشالا
البت این یک درخواست میباشد که خواهشمندیم مبذول بفرمائید
آخرین اخبار